וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלוסייה איכותית ומחירים אטרקטיביים: העיר החדשה שנבנית בישראל

30.1.2018 / 8:14

נוף ירוק, קהילה איכותית ודירות ארבעה חדרים במיליון שקל. חריש מתפתחת במהירות לעיר חדשה ומודרנית, ומחירי הנדל"ן הנמוכים בה ממגנטים אליה משפחות צעירות ואוכלוסייה איכותית. מתן פרידמן, מנהל המכירות של פרויקט אשדר חריש: "אנשים מבינים שזו הזדמנות שלא תחזור"

פרויקט אשדר חריש. יחצ,
דירת ארבעה חדרים שכוללת מחסן וחניה במחיר שמתחיל ב-1,000,060 שקלים. הדמיה של פרויקט אשדר חריש/יחצ

חריש, העיר החדשה הראשונה שנבנתה בארץ בעשרים השנה האחרונות, נמצאת בתנופת בנייה אדירה. מיישוב בן שני רחובות, הפכה חריש לעיר צומחת שבה גרים כבר כ-7,000 תושבים, ובה שלושה בתי ספר פעילים, פארקים, קניונים בבנייה, טיילת וכבישי גישה נוחים לכל אזורי העסקים בגוש דן, השרון והסביבה.

"בשנים האחרונות חריש צמחה והפכה לעיר אידיאלית למגורים", אומר מתן פרידמן, מנהל המכירות של פרויקט "אשדר חריש". "בשנים הקרובות הולכים להתאכלס בה כ-120 אלף אנשים וכמובן שהתשתיות פה נבנות בהתאם. נבנים כאן קניונים, פארקים, קאנטרי קלאב, בתי ספר נוספים, וכמובן שירותים כמו דואר, קופות חולים וסופר. בנוסף, נבנה כאן מרכז עסקים גדול עם מקומות תעסוקה לתושבים. זו הולכת להיות עיר גדולה חדשה שתאוכלס במשפחות צעירות ומשפרי דיור, שמחפשים איכות חיים במחיר משתלם".

חריש, שממוקמת בצפון השרון, ממש על כביש 6 ובסמוך למחלף עירון, מחוברת דרך צירי התחבורה לכל אזורי התעסוקה המשמעותיים, ומושכת אליה משפחות צעירות מכל האזור. "חריש אידיאלית למשפחות שמחפשות איכות חיים ותחושת קהילה. כל הבנייה פה חדשה, הכול נבנה מהיסוד והתחושה היא שהמשפחות שיכנסו בשנים הקרובות לעיר יעצבו אותה ואת האופי שלה", אומר פרידמן. "צריך לזכור שרק לפני ארבע שנים הקימו את העיר, לפני כן לא היה פה כלום. לכן כל פרויקט שנבנה, כל שכונה חדשה, כל בניין שאוכלס - כולם מעצבים את האופי של חריש ואת אופי הקהילה שתבנה פה, לשנים קדימה".

מחירים משתלמים בעיר המתפתחת

אחת הסיבות לעלייה המאסיבית בביקוש לדירות בחריש, היא המחירים המשתלמים שקשה מאוד להתעלם מהם, בטח לאור החלופות בשוק הנדל"ן המקומי. היום ניתן למצוא דירת ארבעה חדרים בפרויקט "אשדר חריש", שכוללת מחסן וחניה, במחיר שמתחיל ב-1,085,000 שקלים, מחיר נמוך לאין שיעור ממחירי דירות ארבעת חדרים ביישובים הנושקים לה, ובטח ממחירי גוש דן. "חריש היום מאפשרת איכות חיים ללא פשרות, ובמחירים נוחים. בקצת מעל מיליון שקלים אפשר לקנות כאן דירת ארבעה חדרים שצופה על יישובי עמק חפר, בקהילה מתפתחת ואיכותית בלב השרון. זו עסקה משתלמת וזו גם הסיבה לעליות המאסיביות במחירי הנדל"ן שאנחנו רואים כאן בשנים האחרונות. אנשים מבינים שזו הזדמנות שלא תחזור".

הדמיה של פרויקט אשדר חריש. יחצ,
איכות חיים ביישוב מתפתח. הדמיה של פרויקט אשדר חריש/יחצ

נוף חקלאי הפונה ליישובי עמק חפר וקיבוצי מנשה

פרויקט "אשדר חריש" מציג סטנדרטים חדשים בנוף המקומי. הפרויקט, שנמצא בלב שכונת הפרחים החדשה, מציע 320 יחידות דיור ב-11 בניינים, בסמוך לכל עורקי התחבורה הראשיים, אבל באזור שקט ונוח. "ממש בצמוד לפרויקט הולך להיבנות קאנטרי קלאב, ובקרבת הפרויקט ייבנו מרכז מסחרי, ספריה, מתנ"סים, גני ילדים וקניון. כל מה שהתושבים צריכים יבנה בקרבת מקום בתוך שלוש שנים." אומר פרידמן. ובאמת, בחריש, שהבנייה בה תוכננה עוד לפני שהדחפורים עלו על השטח, חשבו על הכול, והביאו בחשבון את כל צרכי התושבים שיגיעו אליה בשנים הקרובות.

"מראש תכננו אותה כך שתדע לאכלס כ-120 אלף תושבים, על כל מה שמשתמע. התשתיות פה בנויות לכמות הזו של האנשים, וגם הפסיליטיס שמקבלים בעיר. כשזה מגיע לפרויקט שלנו, הוא לא נופל מפרויקטים אחרים בערים הגדולות. אנחנו מציעים כאן סטנדרט מעולה, דירות מרווחות, פארק קטן שעובר לאורך הפרויקט וגן שעשועים, וכמובן נוף מדהים. הפרויקט יושב בגובה, על צלע ההר. הדירות פונות לנוף חקלאי פתוח של שטח קיבוצי מנשה ועמק חפר, ואפשר לראות מהמרפסות את אזור השרון הירוק. כשאנשים מגיעים לכאן הם מתפלאים איך אפשר לקבל את כל זה, דירות מרווחות עם מרפסת, מחסן, חניות, לובי ופארק, וכמובן עם הנוף, ובמחיר נמוך בצורה משמעותית מכל מה שיוכלו למצוא בדירות מקבילות באזור המרכז".

למידע נוסף לחצו כאן והשאירו פרטים >>>

פרויקט אשדר חריש. יחצ,
ירוק בעיניים ממרפסת הבית. הדמיה של פרויקט אשדר חריש/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף אשדר
  • עוד באותו נושא:
  • חריש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully