וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 חדרי שינה ומרתף יין: הצצה לבית היוקרה של השף ג'יימי אוליבר

אשתו הדוגמנית של השף המפורסם בעולם מעניקה מבט מבפנים לבית המרהיב בלונדון, שנרכש אשתקד תמורת 9 מיליון פאונד וכולל 7 חדרי שינה ו-3 חדרי רחצה. צפו בתמונות

AP

(בווידאו: ג'יימי אוליבר התגייס לעידוד הנקה והרתיח את נשות בריטניה)

עם למעלה מ-500 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם, ובעל מפורסם במיוחד שמעורר את בלוטות הטעם של מיליוני אנשים ברחבי העולם, ג'ולס (ג'ולייט) אוליבר - דוגמנית לשעבר ואישתו מזה 17 שנים של השף ג'יימי אוליבר - מציגה הצצה מבפנים לביתם המשותף והמסקרן.

ג'ולס החלה לפרסם בחשבון הפרטי תמונות ייחודיות מהבית המשפחתי שהיא ובעלה רכשו בשנה שעברה. מדובר במבנה היסטורי עם מאפיינים עתיקים של רצפת עץ מיושן וקירות קרניזים, הכולל 7 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה, 4 קומות וכל זה על שטח של כ-530 מ"ר. הבית שוכן באזור המפסטד שבלונדון, כ-8 קילומטרים ממרכז העיר (צפונית לקמדן), ובני הזוג שילמו עבורו 9 מיליון פאונד (לפני השיפוץ שערכו בו, המאופיין בסגנון שנות ה-70).

את ההצצה אל סביבת המגורים מעניקה ג'ולס באמצעות צילומי המשפחה (5 ילדים במספר) כשהם עסוקים בחדרים השונים. כך, באחת התמונות מופיע אחד הילדים על מיטת לואי החמש עשרה בסוויטת השינה של ההורים. למיטה המצולמת דמיון רב לדגם שעלותו כ-2,195 פאונד ולפי גודלה מדובר בחדר גדול ממדים.

לקריאה נוספת:
נוף ישיר למנהטן: מאט דיימון קנה את הבית הכי יקר בברוקלין
בכמה תושכר השגרירות הדימיונית של ג'ון לנון בניו יורק?
מכירת חיסול: תמו ימי הזוהר בקזינו של דונלד טראמפ

גם תמונה במטבח הכפרי מציגה ילדים. אז בין האידיליה המשפחתית והמחבקת אפשר לראות מטבח מרווח עם אח במרכזו המאפשר לכל בני הבית להתאסף סביבו. כלים, סירים ומחבתות תלויים על הקירות ונמצאים בהישג יד עבור השף ג'יימי. כאן אין ספק שהמטבח בשימוש ולא רק נאה ואסתטי. יש פה אפילו תנור אבן מסורתי לטובת הכנת לחם, פיצות ושאר מאפים אנינים.

חדר הרחצה הגדול ביותר בבית (מתוך 3) מתועד אף הוא, כשהתינוק הקטן בן השנה וחצי - ריבר - טובל בתוך אמבט מסוג פרי סטנדינג. החדר כולו מחופה בטפט פרחוני בגווני ירוק.

את הנכנסים לתוך הבית מקבל אולם כניסה מפואר, חדר אוכל וסלון "רשמי" באורך של 9 מטרים הפונה לגינה האחורית. בקומה התחתונה מרתף יינות ובקומות העליונות חדרי משחקים, חדר משפחה וחדרי שינה של כל בני הבית.

בטרם רכשו בני הזוג אוליבר את הבית הנוכחי, התגוררו עם הילדים התגוררה בשכונת גבעת פרימרוז ( Primrose Hill). גם שם, הבית התאפיין בשטח גדול וכלל עשרה חדרי שינה. 6 חודשים עמד הנכס על המדף במחיר של 12 מיליון פאונד, ומשלא נמצא קונה החליט השף המפורסם לפצל את הנכס ל-2 בתים נפרדים. לבני הזוג נכס נוסף באנגליה, או ליתר דיוק אחוזה כפרית באסקס - המקום בו נולד וגדל ג'יימי, בו מתגוררים הוריו של השף המוצלח.

עוד באותו נושא

הבית היקר ביותר בעולם מוצע למכירה בדרום צרפת - מה המחיר?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully