וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק ברחובות: 21 דונם בכניסה לעיר נרכשו ב-183 מיליון שקל

24.12.2017 / 20:00

את הקרקע רכשה פרי נדל"ן מחברת קרסו נדל"ן ועליה תקים פרויקט מגורים עם דירות קטנות לסטודנטים באמצעות קבוצת רכישה. היקף ההשקעה כ-700 מיליון שקל

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: הריסת מבנה ברמת גן במסגרת פרויקט תמ"א 38)

חברת פרי נדל"ן, בבעלות אלדד פרי, השלימה היום (ראשון) רכישה של חטיבת קרקע בהיקף 21 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות מידי חברת קרסו נדל"ן תמורת 183 מיליון שקל. בכך מימשה החברה אופציה שניתנה לה לפני כשנה וחצי, ובכוונתה לבנות על הקרקע פרויקט מגורים עם דירות קטנות, המיועד לסטודנטים, באמצעות קבוצת רכישה.

הקרקע מצויה בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל, בקרבת מכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות, קריית המדע ותחנת הרכבת. היקף ההשקעה בפרויקט, המכונה "פרי-פלייס", עומד על כ-700 מיליון שקל, כאשר את הליווי הפיננסי מבצעת קרן אקספו של איש העסקים אבי דויטש.

על פי התוכנית, הפרויקט צפוי לכלול 3 מגדלים בני 24 קומות כל אחד, בהם 750 דירות בגודל של כ-35-42 מ"ר, 2 חדרים בתוספת מרפסת ששטחה כ-7 מ"ר. בנוסף יכלול הפרויקט קניון בשטח של 12,000 מ"ר, מרכז קונגרסים, משרדים ומלון בן 300 חדרים. סך הבנייה בעירוב השימושים מסתכמת בכ-30 אלף מ"ר (מסחר, משרדים ומלונאות) ובסך הכול יכלול הפרויקט 100 אלף מ"ר של בנייה.

במקביל להשלמת העסקה, דיווחה החברה כי בשבוע הקרוב יחלו עבודות הביצוע בפרויקט, כאשר בשלב הראשון יהרסו המבנים הקיימים במקום. זאת לאחר שבסוף חודש יוני השנה אישרה הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בעיר את התכנון האדריכלי שהגישה החברה, כחלק מחלופות שהציגה פרי נדל"ן לתוכנית המקורית שקידמה קרסו נדל"ן לפני כ-5 שנים על הקרקע. יצוין כי את חברת פרי נדל"ן ייצגו בעסקה עורכי הדין שמעון מזרחי ואשר רבינוביץ.

הדמיית פרויקט פרי פלייס רחובות - פרי נדלן. AA STUDIO,
הדמיית הפרויקט/AA STUDIO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully