וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט שוכרת 3,000 מ"ר במיינדספייס בהרצליה פיתוח

10.12.2017 / 12:59

ענקית התוכנה תשכור ממיינדספייס את השטח למשך 3 שנים. המתחם ישמש 220 עובדים של החברה עד הקמת הקמפוס החדש שלה בעיר שצפוי להיפתח ב-2020

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: משרדי מיינדספייס בהרצליה פיתוח)

חברת מתחמי העבודה "מיינדספייס" חתמה בימים האחרונים על הסכם ל-3 שנים עם מרכז המחקר והפיתוח של ענקית התוכנה "מיקרוסופט" בישראל. במסגרת ההסכם, תשכור מיקרוסופט שטח של כ-3,000 מ"ר במתחם העבודה המשותף החדש של מיינדספייס בהרצליה פיתוח. בעקבות העסקה, מיינסדפייס תכפיל את גודל המתחם.

החלל החדש, המתפרש על פני שתי קומות משרדים במתחם, ישמש את מיקרוסופט עד להקמת הקמפוס החדש של החברה בעיר, שצפוי להיפתח בשנת 2020. לאחר ההרחבה, המתחם החדש ישתרע על היקף של כ-6,000 מ"ר, יאכלס כ-220 חברי קהילה, ובכלל זה עובדי מיקרוסופט. על פי התכנון, החברה תשיק את הקומה השלישית במתחם בחודש אפריל 2018.

במיינדספייס ציינו כי העסקה עם מיקרוסופט היא מהגדולות ביותר בתחום מתחמי העבודה המשותפים וכי זוהי העסקה הגדולה ביותר שחתמה מיינדספייס מאז הקמתה ב-2014 על ידי דן זכאי ויותם אלרואי. כיום מפעילה החברה כ-16 מתחמי עבודה בערים תל אביב, הרצליה פיתוח, לונדון, ורשה, ברלין, מינכן והמבורג. בנוסף, בקרוב צפויה החברה להודיע גם על התרחבות לשוק האמריקאי. בין לקוחותיה גם Booking.com, סמסונג, בנק ברקליס, סימנס, לופטהאנזה, ענקית האינטרנט הסינית Cheetah Mobile.

"שוק מתחמי העבודה המשותפים עובר שינוי עמוק ברחבי העולם. מה שהתחיל כפתרון נוח ליזמים צעירים שמאסו בעבודה מהבית או מבית הקפה, הפך בשנים האחרונות למודל שמשנה את שוק המשרדים, כזה שמתאים גם לחברות ענק ולתאגידים בינלאומיים שמחפשים לחשוב ולעבוד 'מחוץ לקופסה'", אמר דן זכאי, מייסד משותף ומנכ"ל חברת מיינדספייס. "יותר ויותר חברות בוחרות להעביר את צוותי החדשנות שלהן למתחמי העבודה המשותפים של מיינדספייס".

עוד באותו נושא

נוף לים, חדר כושר וסניף פופ-אפ: הצצה לחללי עבודה משותפים

לכתבה המלאה
משרדי מיינדספייס בהרצליה פיתוח. יח"צ,
משרדי מיינדספייס בהרצליה פיתוח/יח"צ
משרדי מיינדספייס. יח"צ,
משרדי מיינדספייס/יח"צ
משרדי מיינדספייס. יח"צ,
משרדי מיינדספייס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully