וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמח המרמן רוכשת ממצלאוי את מתחם כורזין בגבעתיים; תשלם 83 מיליון שקל

3.12.2017 / 12:32

החברה חתמה על הסכם עם אורוקום אסטרטגיות לרכישת אחזקותיה של מצלאוי בקבוצת אבן השהם המחזיקה בזכויות במתחם. תוכל לבנות מגדל משרדים, מסחר ומגורים

רן צימט

(בווידאו: כתבת הנדל"ן יעל דראל יצאה לבדוק את השכונה החדשה באור עקיבא - מוזמנים לצפות)

חברת צמח המרמן, ביחד עם חברת אורוקום אסטרטגיות בבעלות אורן ואבי חלפון, חתמה על הסכם לרכישת אחזקותיה של חברת מצלאוי בקבוצת "אבן השהם", המחזיקה בזכויות במתחם כורזין בגבעתיים, בתמורה ל-83.5 מיליון שקל.

מתחם כורזין ממוקם בחלקה הדרומי של העיר, בסמיכות לשדרות אלוף דוד, על עורק תחבורה מרכזי המקשר את מחלף תל השומר (על כביש 4) עם מרכז העיר תל אביב. אזור התעשייה כורזין תחום בין הרחובות כורזין במזרח, משמר הירדן בצפון ודרך אלוף שדה בדרום.

על פי ההסכם, צמח המרמן ואורוקום אסטרטגיות ישלמו למצלאוי סך של 37.7 מיליון שקל, בתוספת מע"מ ותשלום נוסף של 9.5 מיליון שקל כפירעון הלוואת בעלים שהועמדה לאבן השהם מטעם מצלאוי. בנוסף, התחייבו הרוכשות ליטול על עצמן הלוואה שנטלה אבן השהם מהבנק בסך של 36.3 מיליון שקל - כך ששווי העסקה הכולל מסתכם ב-83.5 מיליון שקל (בתוספת מע"מ בגין רכיב התמורה במזומן).

כורזין הדמיה גבעתיים צמח הימרמן. אדריכל יחיאל קומץ,
המגדל במתחם כורזין/אדריכל יחיאל קומץ

השקעה של 550 מיליון שקל בפרויקט

בהתאם לתב"ע החדשה הקיימת במתחם, מתאפשרת במקום הקמה של פרויקט הכולל 2 קומות מסחר, כ-26 קומות משרדים, כ-5 קומות מגורים וחניון ציבורי ופרטי הכולל 500 חניות, ומבנה ציבור בשטח של 2,000 מ"ר. שטח המתחם לפני הפקעה הוא 8.1 דונם. היקף ההשקעה בהקמת הפרויקט מוערך ב-550 מיליון שקל.

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, התייחס לעסקה ואמר כי "החברה מאמינה בפיתוח של מתחמים עירוניים מעורבי שימושים. בהתאם לכך רכישת הקרקע במתחם כורזין, המיועדת להקמת פרויקט של מסחר, תעסוקה, משרדים ומגורים, משתלבת במגמה זו של החברה".

לדבריו, "המיקום של מתחם כורזין, על ציר אלוף שדה, מאפשר לפרויקט נגישות מצוינת לבאים מכיוון כביש 4 ממזרח, ללא הצורך להיכנס למרכז הפקוק, כאשר המתחם יציע את כל השירותים הדרושים לתושבי הסביבה ולעובדים בו".

יצוין כי במסגרת תוכנית גב/418 החלה על כל אזור התעשייה במקום, יוגדלו זכויות הבנייה במקום, תוך תוספת זכויות בנייה למגורים במגרשים בייעוד לתעסוקה ומסחר. את צמח המרמן ואורוקום אסטרטגיות ייצגו בעסקה עורכי הדין לוי אמיתי, ורד גיטרמן ורז שופט ממשרד גולדפרב זליגמן, את מצלאוי ייצג עו"ד אילן כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully