וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחילו בשכונת התקווה: סטארט אפ שכר משרדים במרכז ת"א ב-18 מיליון ש'

7.11.2017 / 10:16

חברת אפ אופטימוב, שהחלה את פעילותה ב-2009 בדרום העיר, חתמה על עסקת שכירות המשקפת סכום של כ-95 שקל למ"ר עבור שתי קומות משרדים במגדל ברחוב השלושה

משרדי אופטימוב. מקור: אופיר אבסלנדר,
המשרדים החדשים בהקמה במגדל אדגר/מקור: אופיר אבסלנדר

חברת הסטארט אפ אופטימוב (Optimove), המתמחה בפיתוח טכנולוגיית שיווק להגדלת המכירות באתרי קניות, חתמה על הסכם לשכירת משרדים בהיקף של 2,200 מ"ר במגדל אדגר 360 ברחוב השלושה בתל אביב. מדובר בעסקה ל-5 שנים בהיקף של 17.8 מיליון שקל, סכום הכולל דמי ניהול, אחזקה וחניות. דמי השכירות שתשלם החברה עומדים על 95 שקל למ"ר.

החברה, שהחלה לפעול בשנת 2009 ללא גיוס הון, צפויה להתמקם עם 200 עמדות עבודה במשרדים החדשים בינואר 2018, המשתרעים על פני 2 קומות עליונות (קומה 33 וקומה 34).

המעבר למגדל העסקים הוא מעבר שני של חברת הסטארט אפ הקטנה, שהחלה את פעילותה במשרדים קטנים בשכונת התקווה בדרום תל אביב. עם הגדלת הכנסותיה, עברה ב-2013 למשרדים בבניין ברחוב בן אבידגור, תחילה עם משרד אחד בשטח 100 מ"ר והיום היא משתמשת כבר בכ-80% משטח הבניין. החיפוש הנוכחי למעבר המשרדים השלישי החל לפני שנתיים.

אופטימוב הוקמה על ידי פיני יקואל, המשמש כמנכ"ל החברה, ומספקת לכ-250 מותגים בינלאומיים טכנולוגיית שיווק המסייעת למקסם את שווי הלקוחות הקיימים. לפני שנה הושקעו בחברה 20 מיליון דולר מקרן צמיחה IGP של משה ליכטמן וחיים שני.

משרדי אופטימוב. מקור: אופיר אבסלנדר,
המשרדים החדשים בהקמה במגדל אדגר/מקור: אופיר אבסלנדר
משרדי אופטימוב. מקור: אופיר אבסלנדר,
משרדי החברה הישנים/מקור: אופיר אבסלנדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully