וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WeWork תשכור 4 קומות במתחם ToHa ב-300 מיליון שקל ל-15 שנה

6.11.2017 / 11:16

חברת הענק האמריקנית חתמה על מזכר הבנות עם אמות השקעות וגב-ים לשכירות עתידית בשטח של כ-13 אלף מ"ר במתחם התעסוקה החדש בדרך השלום בת"א. החוזה עצמו טרם נחתם, אך ל-WeWork ניתנה אופציה עד סוף 2017 להגדלת שטח השכירות ל-8 קומות

פרויקט TOHA תוהא תל אביב ת"א נכסים ובנין IDB אמות אלוני חץ נדלן נדל"ן. אדריכלים אבנר ישר ורון ארד,
פרויקט TOHA בתל אביב/אדריכלים אבנר ישר ורון ארד

חברת הענק האמריקנית להשכרת חללי עבודה משותפים "WeWork", שבבעלות היזם הישראלי אדם נוימן, חתמה על מזכר הבנות לשכירות במתחם העסקים החדש "ToHa" בתל אביב. במסגרת מזכר ההבנות תשכור החברה שטח של כ-13 אלף מ"ר המשתרע על פני 4 קומות.

מתחם זה נבנה בימים אלה על ידי החברות אמות מקבוצת אלוני חץ וגב ים מקבוצת נכסים ובנין IDB בצומת דרך השלום על גבול גבעתיים, בהשקעה של כ-850 מיליון שקל. הוא צפוי להתאכלס בסוף 2018.

החוזה עצמו טרם נחתם, אולם על פי מזכר ההבנות, השכירות לתקופה של 15 שנה עם אופציה להארכה, וכוללת גם אופציה לשכירת 4 קומות נוספות בתנאים דומים. היקף העסקה עומד על כ-300 מיליון שקל (לא כולל דמי ניהול וחניות).

פרטי העסקה המדויקים באשר למחיר שתשלם החברה למטר רבוע במשרדים החדשים לא נמסרו, אולם על פי הערכות בענף המחיר הממוצע במתחם עומד על 125-135 שקל למ"ר (לא כולל דמי ניהול). אם WeWork תנצל את האופציה לשכירות הקומות הנוספות עד סוף השנה הנוכחית, משרדיה ישתרעו על כמחצית מהבניין.

מגדל המשרדים משתרע על שטח של 57 אלף מ"ר וכולל קומות גדולות במיוחד בשטחים הנעים בין 2,600-3,400 מ"ר. על פי התוכניות, הוא אמור להיבנות בלב של פארק ירוק בשטח כולל של 17.5 דונם ובתקן בנייה ירוקה (LEED האמריקאי).

בגב-ים ואמות התייחסו לעסקה המתגבשת וציינו כי "חברת WeWork ידועה כמי שמביאה לכל אתר אליו היא נכנסת בשורה של חדשנות וסביבת עבודה דינמית ומעודכנת, ואנו גאים על כך שהיא בחרה למקם את האתר המרכזי שלה בישראל בפרויקט ToHa. זוהי אבן דרך משמעותית בהפיכת האזור כולו למרכז ההיי טק החדש של מטרופולין תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully