וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני פתיחת הסניף הראשון: סניף נוסף למיינדספייס בלונדון

5.11.2017 / 9:36

אחרי שהסניף של חברת חללי העבודה המשותפים בשכונת וויטצ'אפל, שהוכרז בקיץ וצפוי להיפתח עוד מספר שבועות, אוכלס במלואו, הודיעה החברה על פתיחת סניף נוסף בשכונת שורדיץ'

חברת מיינדספייס הישראלית ממשיכה לצמוח. לוואלה! נדל"ן נודע כי בקרוב ייפתח מתחם משרדים נוסף בלונדון, בשכונת שורדיץ' (Shoreditch), באזור הטק סיטי. המתחם החדש, שצפוי על פי ההערכות להיפתח רשמית ברבעון השני של 2018, יתפרש על פני שתי קומות ועל שטח כולל של כ-3,400 מ"ר. המתחם החדש יצטרף למתחם החברה בשכונת ווייטצ'אפל (Whitechapel) שהושק בקיץ ועוד לפני פתיחתו לפעילות הצפויה בשבועות הקרובים הושכרו כל החללים בו. הסניף החדש צפוי לאכלס כ-900 מקומות.

החברה, שנוסדה בשנת 2014 על ידי דן זכאי ויותם אלרואי, מפעילה נכון להיום 15 מתחמי עבודה, בתל אביב, הרצליה פיתוח, ברלין, המבורג, מינכן, ורשה ולונדון. על פי ההערכות בחברה, בקרוב תחל גם פעילות בשוק האמריקני. נכון להיום, פרט לעמדות עבודה עצמאיות ומתחמי עבודה רבים המושכרים לסטארט אפים, נמנים בין לקוחותיה של מיינספייס גם חברות גדולות דוגמת מיקרוסופט, סמסונג, בנק ברקליס, AppsFlyer, ואחרות.

מנכ"ל מיינדספייס דן זכאי מסר לוואלה נדל"ן: "אנו שמחים על הביקוש הגבוה למתחמי העבודה שלנו באירופה. החיבור ללונדון מרגיש לנו טבעי ונכון. הביקוש למתחם הראשון שלנו בעיר בשכונת Whitechapel גבוה מאוד, ואנחנו שמחים להודיע על פתיחתו הצפויה של המתחם השני בשכונת Shoreditch, שהפכה למוקד תרבות ואמנות כמו גם למרכז טכנולוגי משמעותי בלונדון ובעולם. מיינדספייס מציבה רף חדש של איכות בשוק המשרדים המשותפים בלונדון".

במודל העבודה של החברה, הפעילות במתחמים נעשית על פי תפיסה של קהילה, בדומה לאופן שבו המודל פועל בחברות אחרות דוגמת wework. כלומר, חברי הקהילה עושים שימוש לא רק במשרדים ובשירותים שמספקת החברה, אלא גם מפעילויות פנאי המייצרות קהילת עבודה.

מיינדספייס סניף וויטצ'אפל כניסה. מיינספייס,
הכניסה לסניף וויטצ'אפל של מיינדספייס/מיינספייס
מיינדספייס סניף וויטצ'אפל לובי. מיינספייס,
לובי סניף וויטצ'אפל של מיינדספייס/מיינספייס
מיינדספייס סניף וויטצ'אפל קומה. מיינספייס,
חלל עבודה בסניף וויטצ'אפל של מיינספייס לפני האכלוס/מיינספייס
  • עוד באותו נושא:
  • לונדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully