וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכות ויוקרה 10 דקות מתל אביב: העיר שהופכת להשקעה נדל"נית חמה

4.12.2017 / 8:33

שכונות חדשות, בנייה קהילתית, פארק עירוני, היכלO2 כמו בלונדון ושמירה על צביון כפרי. תכנית הפיתוח ותנופת העשייה ברמת השרון ישמרו על מעמדה הייחודי כפרבר נינוח הנושק לתל אביב ועיר תוססת שיש בה הכול. קבלו הצצה אל העתיד

פינוי בינוי רמת השרון.
ירוקה, כפרית ובמרכז הארץ. הדמיה של פרויקט בנייה ברמת השרון

"תות שדה מרמת השרון, חגיגה אמיתית בגרון...", שר משה בקר את מילותיה של נעמי שמר בשיר "תות", שיר שתמיד מזכיר כי רמת השרון הייתה מושבה שהפכה לעיר, אבל נשארה באופייה שקטה, נינוחה, איכותית ושיקית. בחודשים האחרונים נהנית רמת השרון מתנופה חדשה ומספר פרויקטים שבוצעו או שבהליך תכנון ובנייה הופכים אותה למקום שמתחמם מבחינה נדל"נית. מצד אחד העיר שומרת על ייחודה כפרבר נינוח הנושק לתל אביב ובו מסעדות נחשבות, מתחמי בילוי דוגמת הסינמה סיטי ומוקדי ספורט דוגמת מרכז הטניס הלאומי. מצד שני העיר עוברת מתיחת פנים, שבצוותא עם הפיתוחים התחבורתיים העתידיים משמרים את מעמדה כמקום איכותי לגור בו.

תכנית המתאר המקומית שהוגשה בפברואר 2017 מספקת הצצה למה שרמת השרון תציע לתושביה בשנים הבאות. התכנית עדיין אמורה לעבור את אישור מוסדות התכנון בהליכים המקובלים, ומתגבשת יחד עם התושבים, אבל בהחלט אפשר ללמוד ממנה את הכיוון העתידי של העיר, אשר מספקת כבר היום איכות חיים אחרת במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מתל אביב.

מרכז עיר תוסס ופארק גדול

לפי היעד של תכנית המתאר, רמת השרון, שבה כיום כ-47 אלף תושבים, תגדל ב-2040 לעיר שבה 110 אלף תושבים. הרשויות השונות נערכות לכך ושטחים שונים בפאתי העיר צפויים להפוך לשכונות חדשות או מחודשות. כיום יש ברמת השרון כ-15 אלף יחידות דיור התכנית שמאושרת סטטוטורית ונמצאת בהליכים מכינה את רמת השרון ל-140 אלף תושבים שיגורו בכ-41,900 יחידות דיור.

הרחובות סוקולוב ואוסישקין שבמרכז העיר יחודשו, הבנייה תישאר נמוכה בהתאם לגובה המאפיין את בנייני האזור ולא תעלה על 9 קומות. התמהיל המסחרי יאופיין בחנויות קנטות ולכל זה יתווסף מרחב ציבורי שכולל מדרכות רחבות, עצים ופינות ישיבה, תוספות של חניה במקביל לחיבור השכונות בעזרת רשת שבילי אופניים ושבילים ירוקים.

בתכנית אמור לקום פארק גדול בסמוך לכביש 5 ובגבול שבין העיר לתל אביב. לפני תכנית המתאר ייבנו כ-14 אלף יחידות דיור בבנייה גבוהה בחלקה המערבי של העיר ובסמוך לשכונות אלה יהיו שטחים פתוחים הצמודים לנתיבי איילון. בדרום העיר, סמוך למחלף מורשה והכפר הירוק אמורה לקום רובע נווה גן ובו בניינים בגובה 15 קומות אשר קרובים לצירי התחבורה המרכזיים בדרום השרון.

אצטדיון רמת השרון טניס. קובי אליהו
אצטדיון הטניס ברמת השרון/קובי אליהו

O 2 ישראלי ושכונה קהילתית

הקהילתיות ברמת השרון ואופייה הכפרי של העיר באים לידי ביטוי לדוגמה ביוזמה של "תות ירוק", רשת המרכזים הרב תחומיים של העיר, שיצרה אמנה סביבתית עליה חתמו תושבי העיר. אמנה זו היא הצהרה לפיה התושבים מכירים בחשיבות הסביבה ויפעלו ליצירת סביבה ירוקה בעיר. בעיר ניטעו בשנה האחרונה כ-500 עצים והעירייה מקדמת בה פרויקט המעודד רכיבה על אופניים בדומה ל"תל אופן" התל אביבי. תושבי העיר נהנים מההצגות של תיאטרון הקאמרי המוצגות מפעם לפעם בבית יד לבנים בעיר, וכן ממופעי בידור ומוזיקה.

בסוף חודש אוקטובר הודיעה עיריית רמת השרון כי בעתיד תחזק העיר את מעמדה במפה הספורטיבית כשלמרכז הטניס שבה יתווסף בסמוך לסינמה סיטי גם אולם רב תכליתי, בדומה ל-O2 בלונדון. האולם הגדול יוקם בסמוך לתוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה והוא יכיל כ-20 אלף מקומות. הוא ישמש למשחקי כדור שונים דוגמת כדורסל וטניס וכן כמרכז כנסים ומתחם מסחרי.

במערב העיר משנה שכונת מורשה את פניה ונבנה בה מתחם רמות השרון - שכונה קהילתית המקיימת הלכה למעשה את גישת ה-FamilyClub החדשנית המאפיינת את תפיסת המגורים המודרנית. לפי ה-FamilyClub, שכונת המגורים היא מעין מועדון דיירים אקסקלוסיבי המציע עולם שלם של פעילויות תרבות פנאי והעשרה בכל ימות השבוע לכל הגילאים – מילדים ונוער ועד לבני הגיל השלישי. פרויקט רמות השרון כולל פארק ירוק ורחב ידיים, מתקנים ושטחים ציבוריים שבהם חדרי כושר, חדרי אירועים, חדרי קולנוע, מתחמים ליוגה ופילאטיס, טרקלין דיירים, סטודיו לחוגים ועוד. הדירות הגדולות והמעוצבות במגדלי היוקרה מספקים נוף נהדר ומרחב קהילתי חדש בסביבת מגורים נוחה, מודרנית ואיכותית. אם תרצו, מתחם זה מאפיין את רמת השרון של ההווה ושל העתיד – עיר שהיא קהילה הדוגלת בחדשנות ואיכות חיים.

לפרטים נוספים על השכונה הפרטית של רמת השרון לחצו כאן

הדמיה של פרויקט רמות השרון בעיר רמת השרון. צילום מסך
הדמיה של פרויקט רמות השרון/צילום מסך
וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון
  • עוד באותו נושא:
  • רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully