וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט בבת ים: רוכש אחד קנה 4 פנטהאוזים צמודים ב-28 מיליון שקל

25.10.2017 / 11:42

מדובר בדירות פאר בקומות ה-33 וה-34 שלכולן נוף פנורמי לים בפרויקט חדש של חברת אזורים, אשר נמכרו לאיש עסקים הישראלי. בשלב זה אין בכוונתו לאחד בין הדירות

הדמיית פרויקט של אזורים בבת ים. אנדו סטודיוס,
הדמיית הפנטהאוז/אנדו סטודיוס

למרות ששוק הנדל"ן בישראל "רותח" כבר למעלה מעשור, בשנה האחרונה דווקא חלה התקררות בשוק דירות היוקרה. כעת מדווחת חברת אזורים, בשליטת הרשי פרידמן, על עסקת נדל"ן חריגה שבוצעה בפרויקט מגורים חדש שמוקם בבת ים: על פי הדיווח, איש עסקים ישראלי רכש מהחברה 4 פנטהאוזים צמודים בפרויקט "אזורים חוף בת ים", השוכן בסמוך לחוף הים, בסכום כולל של 27.6 מיליון שקלים. על פי דיווח החברה, שניים מהפנטהאוזים שוכנים בקומה ה-34 בפרויקט ושניים נוספים בקומה ה-33 (מתוך 36 קומות).

בחברה סירבו לגלות את זהות הרוכש אך ציינו כי הוא איש עסקים ישראלי בעל פעילות בינלאומית וכי בשלב זה אין כוונה לאחד בין היחידות שנרכשו. "כל אחד מצמדי הפנטהאוזים הסמוכים שנרכשו הם בעלי חזית מלאה לכיוון מערב ונוף פנורמי פתוח לגמרי לים. הפנטהאוזים הדרומיים נהנים גם מנוף פתוח לכיוון דרום.

שטחה של כל אחת מדירות הפנטהאוז שנמכרו בקומה ה-34 ובקומה ה-33 נע בין 212-214 מ"ר והן נהנות ממרפסות בשטח של בין 47-144 מ"ר. הפנטהאוז הדרומי נמכר במחיר של 7.3 מיליון שקל, בעקבות הנוף הפתוח לכיוון דרום והפנטהאוז הצפוני נמכר במחיר של 6.5 מיליון שקל. הפנטהאוזים בקומה 33 נמכרו במחירים זהים לאלו בקומה ה-34", ציינו באזורים.

בנוסף, אזורים הודיעה על רכישת מגרש בשטח של 3 דונם באזור חוף בת ים בעסקת קומבינציה עם זכויות בנייה של 14 אלף מ"ר עם אפשרות להקמת 96 יחידות דיור.

הדמיית פרויקט של אזורים בבת ים. אנדו סטודיוס,
הדמיית המגדל/אנדו סטודיוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully