וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית תל אביב תגריל 50 דירות להשכרה במחיר מוזל

22.10.2017 / 14:47

הדירות יוגרלו בפרויקטי מידטאון, גני שפירא ויסוד המעלה. ההרשמה להגרלה תסתיים ב-28 בנובמבר וההגרלה תיערך ב-12 בדצמבר. האם אתם זכאים להשתתף בהגרלה?

מידטאון תל אביב. מידטאון בע"מ,
פרויקט מידטאון/מידטאון בע"מ

עיריית תל אביב הודיעה היום (ראשון) על פתיחת ההרשמה להגרלת כ-50 דירות בשלושה פרויקטי מגורים פרטיים ברחבי העיר המשלבים דיור בר השגה. במסגרת הפרויקטים יוגרלו יחידות דיור להשכרה במחירים מוזלים בשלושה מיזמי נדל"ן - במגדל "מידטאון תל אביב", בשכונת גני שפירא ובמתחם יסוד המעלה. הזוכים יזכו לחוזי שכירות יציבים למשך שלוש שנים, עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות. אכלוס הדירות צפוי כבר במחצית הראשונה של 2018, בכפוף לחתימת הזוכים מול היזמים ובהתאם לקריטריונים שקבעה מועצת העירייה. חברת "עזרה ובצרון" המשמשת כזרוע הביצועית של עיריית תל אביב יפו בתחום הבינוי הציבורי אמונה על ניהול הפרויקט.

ההרשמה להגרלה נפתחה היום והיא תימשך עד ה-28 בנובמבר. ההגרלה עצמה תתקיים ב-12 בדצמבר. לאחר ההגרלה תתבצע בדיקת זכאות למועמדים והתקדמות עם הזכאים לבחירת דירה, לפי סדר עלייתם בהגרלה.

הקריטריונים לקביעת הזכאות הומלצו על ידי הוועדה לדיור בר השגה של העיריה והם כוללים שמונה תנאי סף. התנאים הם: תושבות בתל אביב יפו במשך 5 שנים ברציפות לפחות, גיל שאינו עולה על 45 והיעדר בעלות על דירה. כמו כן, על המועמדים להיות בעלי הכנסה המדורגת בעשירונים ראשון עד שביעי. קריטריונים נוספים בהם ידרשו לעמוד הזכאים הם הצגת הצהרת הון ונכסים, מיצוי כושר השתכרות וכן קריטריון לפיו במשק בית שבו ילד רשום בתעודת הזהות, גילו במועד ההגרלה לא יעלה על 12.

בפרויקט מידטאון תל אביב הסמוך למתחם שרונה ולמגדלי עזריאלי תעמוד עלות השכירות החודשית על כ-4,900-5,300 שקל (25% כולל מע"מ מחציון הכנסה כספית ברוטו למשק בית של עשירון שביעי בהתאם לנתונים העדכניים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה). הפרויקט כולל 34 יחידות דיור בנות 3 חדרים.

עוד בנדל"ן

פותחים שנה: כמה עולה לגור במעונות סטודנטים בישראל?

לכתבה המלאה
יסוד המעלה תל אביב. חברת לבנת הזהב,
פרויקט יסוד המעלה/חברת לבנת הזהב

בפרויקט יסוד המעלה הממוקם בשכונת נווה שאנן תעמוד עלות השכירות החודשית על 3,100 שקל לחודש לדירת 2 חדרים, ו- 3,500 שקל לחודש לדירת 3 חדרים. הפרויקט כולל 11 יחידות דיור בנות 2-3 חדרים

פרויקט גני שפירא הוקם בשנת 2013 באמצעות חברת "עזרה ובצרון" ובמימון עיריית תל אביב יפו באופן ייעודי לדיור בר השגה. ההגרלה הקרובה תיכלול 5 יחידות דיור בנות 3 חדרים. השכירות החודשית בפרויקט תעמוד על 3,500 שקל לדירת 3 חדרים, 3,700 שקל לדירת גן בעלת 3 חדרים וכ-4,200 שקל לדירת פנטהאוז בעלת 3 חדרים.

גני שפירא תל אביב. שי אפשטיין,
גני שפירא/שי אפשטיין

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי אמר כי "עיריית תל אביב-יפו כמו מדינת ישראל בעת הקמתה ובשנות ה-60 וה-70, מאמינה בתפיסת עולם ערכית ולפיה דיור וקורת גג הם זכות בסיסית של כל אדם. העירייה היא הרשות הראשונה בישראל שהעמידה את נושא הדיור בר-ההשגה בראש סדר העדיפויות העירוני, ביצעה עבודה מקיפה בנושא וישמה הלכה למעשה פרויקטים לדיור בהישג יד". לדברי חולדאי, "בשנים האחרונות אנו מובילים עשרות תכניות להתחדשות עירונית שנועדו להגדיל את מצאי הדירות בשוק לצד פרויקטים לדיור בר השגה לצעירים ולמשפחות. החשיבה היצירתית ויישום של פתרונות חדשניים בתחום הדיור בהם אנו נוקטים מתווים את הדרך להפיכת כשל השוק בתחום הדיור לכדי הזדמנות וכדאיות. אין לי אלא לשאוף ולקוות שהמודל שמהווה תל אביב-יפו יהיה נר לרגליה של ממשלת ישראל, שתצטרף למהלך ותאפשר ייזום של פרויקטים דומים בכל רחבי הארץ".

מנכ"ל חברת עזרה ובצרון, אלי גינזברג אמר כי "כחברה האמונה על הבינוי הציבורי וההתחדשות העירונית בתל אביב-יפו, עזרה ובצרון שמחה להגשים את חזון העיריה ולהוציא לפועל פרויקט חשוב זה. אנו שואפים לשוב ולקיים מדי שנה הגרלה של דיור בר השגה באזורים מגוונים בעיר, ובכך לסייע לזוגות ולמשפחות בתחילת דרכן מכל שכבות האוכלוסייה, לגור בתל אביב-יפו וליהנות מהאפשרויות ומההזדמנויות הרבות שהעיר מציעה. אני מזמין את התושבים לבקר באתר ההרשמה המקוון שהקמנו לטובת הפרויקט ולהתרשם מהפרויקטים המוצעים בהגרלה הקרובה. אני סמוך ובטוח כי הניסיון העשיר של החברה ושל עובדיה יסייעו בביצוע פרויקט ייחודי זה ובאלו שיבואו אחריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully