וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הרכישה בשרונה: הפרויקט ימומש בהובלת קבוצת ב.ס.ר

17.10.2017 / 8:04

בהצבעה שערכו חברי קבוצת הרכישה לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את העתירה נגד קיומה, הוחלט שב.ס.ר, בשליטת נחשון קיוויתי, תוביל את הפרויקט ואילו מינהל מגורים ישראל יסייעו בכל הפרטים הדרושים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם שרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהצבעה שהתקיימה אמש (שני) בקרב חברי קבוצת הרכישה במתחם שרונה בתל אביב שאמורה להקים פרויקט מגורים על הקרקע היקרה בישראל הוחלט על מימוש קבוצת הרכישה בהובלת קבוצת ב.ס.ר. על פי ההחלטה, קבוצת ב.ס.ר, בשליטת נחשון קיוויתי, תהיה הקבוצה המארגנת ואילו מינהל מגורים ישראל, בשליטת מוטי פלד, יסייעו בכל הפרטים ההכרחיים על מנת להביא למימוש הפרויקט. ההצבעה נערכה לאחר שבית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את טענות 51 חברי קבוצת "יונייטד שרונה" שעתרו בבקשה למנוע אותה.

ממנהל מגורים ישראל נמסר:"אנו שמחים שהצלחנו למצוא פתרון איכותי עבור הרוכשים שיאפשר את מימוש הקרקע והפרויקט בצורה מיטבית. בתקופה הקרובה נרתם ונסייע על מנת שהמימוש יצליח וייצא לפועל".

בפנייתם ציינו חברי הקבוצה כי לא נמסר לידיהם מידע מלא בנוגע לתהליך גיוס הכספים בפרויקט, וביקשו כי בית המשפט לא יאפשר קיום הצבעה באסיפה שתוכננה לבהתקיים ביום ראשון. עם זאת, אתמול בשעות הצהריים התקיים דיון בבית המשפט, בו החליט השופט לדחות את בקשת העותרים להארכת צו המניעה וחייב אותם בהוצאות משפט של 160 אלף שקל.

מדובר בקרקע שבה זכה פלד במכרז של רשות מקרקעי ישראל בשנה שעברה, עבורה התחייב לשלם באמצעות הקבוצה למעלה ממיליארד שקלים. מספר חברות נדל"ן הוזכרו כאופצייה להובלת מימוש האופציה בקרקע - בהן ב.ס.ר, האחים חג'ג', קבוצת אביב ומינהל מגורים ישראל. אפשרותנוספת היתה אי מימוש האופציה - ונסיון לבטל את הזכייה במכרז.

בפנייתם לבית המשפט טענו חברי הקבוצה כי נפלו פגמים מהותיים הנוגעים להלוואה שניטלה מקרן ילין לפידות עבור מימון הפרויקט, בהיקף כולל של מאות מיליוני שקלים. לטענתם, האופן שבו ניטלה ההלוואה היה פגום וחברי הקבוצה לא קיבלו לידיהם את מלוא המידע בטרם ההצבעה על נטילת ההלוואות. רק לאחר אישור המהלך התברר כי הוא כולל גם ערבות צולבת בין חברי הקבוצה

עדכון ראשון 16.10 15:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully