וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר למשתכן: 24,428 משקי בית נרשמו להגרלה הגדולה השנייה

19.9.2017 / 12:34

הלילה הסתיימה ההרשמה להגרלת תוכנית הדיור המוזל - ובסוף נובמבר יוכרזו הזוכים. היישובים המבוקשים ביותר הם ראשון לציון, בית שמש, מודיעין, רמת גן, בית דגן ואור יהודה

מחיר למשתכן עפולה. שלומי גבאי
כנס זוכי מחיר למשתכן בעפולה/שלומי גבאי

בתוך שבועיים נרשמו להגרלה הגדולה השנייה של תוכנית מחיר למשתכן שהסתיימה הלילה (שלישי) 24,428 משקי זכאים. מנתוני ההרשמה שנקלטו עד הבוקר במשרדי האוצר והבינוי עולה כי היישובים המבוקשים ביותר לפי סדר יורד הם ראשון לציון, בית שמש, מודיעין, רמת גן, בית דגן ואור יהודה. עוד עולה מהנתונים, כי ברוב הרשויות עולה מספר הנרשמים להגרלה על כמות יחידות דיור.

כמו כן, מעל ל-7,000 בני מקום נרשמו להגרלות ביישובים הבאים על פי סדר יורד: ראשון לציון, בית שמש, רמת גן, יבנה, נתניה ואשקלון. באוצר מציינים כי בתקופה הקרובה תישלח הודעה לזכאים שתפרט את ההגרלות אליהם הם רשומים, כך שיוכלו לוודא שאכן נרשמו לכל ההגרלות שהיו מעוניינים בהן, ובמסגרת זו יוכלו לשנות את המיקומים שביקשו. בסוף נובמבר יוכרזו הזוכים בהגרלה.

שר האוצר, משה כחלון, אמר היום כי "רק אתמול הארכנו את תכונית מחיר למשתכן בשנתיים נוספות עד לסוף 2019. המשמעות היא עשרות אלפי דירות במחירים הוגנים לזוגות צעירים. נמשיך בכל הכוח ולא נעצור, עד שאחרון הזכאים יקבל דירה במחיר למשתכן. לא היה לנו ספק שהזוגות הצעירים יביעו אמון מלא בתוכנית, למרות כל הגורמים האינטרסנטים שמנסים לפגוע בה, מה שמוכיח שוב שהם קבוצת הלחץ הגדולה והחשובה בישראל".

טבלה אינפו מחיר למשתכן נרשמים להגרלה הגדולה השנייה. מקור: משרד האוצר,
מקור: משרד האוצר/מקור: משרד האוצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully