וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם לראשונה ב"גלובס": אמדוקס תרכוש מטבע קרקע ברעננה

שירי חביב ולדהורן

13.9.2017 / 17:32

הפרסום המקורי מחודש מאי. השטח, עליו תכננה טבע לבנות את מטה החברה, נמכר בעסקה שנעה סביב 200 מיליון שקל

אמדוקס. Google street view, צילום מסך
מטה חברת אמדוקס ברעננה/צילום מסך, Google street view

חברת הטכנולוגיה אמדוקס רוכשת מידי טבע את הקרקע ברעננה, עליה תכננה טבע לבנות את מטה החברה. לפי הערכות, העסקה היא בהיקף שנע סביב 200 מיליון שקל. על דבר העסקה הפוטנציאלית פורסם לראשונה בגלובס בחודש מאי.

אמדוקס, בניהולו של אלי גלמן, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לפיו אמדוקס תרכוש שטח מסחרי במיקום מרכזי ברעננה. השלמת העסקה כפופה למילוי תנאי הסגירה המקובלים וכן בכפוף לויתור צד שלישי על זכויותיו בנוגע לקרקע זו.

אמדוקס צופה שהקרקע שתירכש על פי ההסכם תשמש לקמפוס חדש שיספק סביבת עבודה מתקדמת ומיטבית הממלאת את צרכיה של אמדוקס ישראל ועובדיה ותומכת בצמיחתה העתידית של החברה.

אמדוקס בוחנת כעת חלופות שונות לפיתוח ובנייה של הקמפוס החדש, לרבות מבנה של בעלות או שכירות לטווח ארוך. עוד הודיעה אמדוקס כי לא צפויה השפעה מהותית על יתרות המזומנים או התוצאות התפעוליות של אמדוקס עקב עלות הרכישה.

אמדוקס האריכה באחרונה את הסכם השכירות שלה במבנה הנוכחי, שהיא שוכרת מריט1 ושותפים. עם זאת ההסכם כלל אפשרות ליציאה מוקדמת. כזכור, בעקבות תחקיר "גלובס" בוטל היתר בנייה שניתן לחברת אמות אשר התמודדה במכרז לבניית מטה אמדוקס בכפר סבא.

עבור טבע, מכירת המגרש מתבצעת כשנתיים לאחר רכישתו, משתלבת עם רצונה של החברה לממש נכסים ולצמצם הוצאות במטרה לשרת את החוב הגדול שלה (35 מיליארד דולר).

מטבע נמסר בתגובה: "טבע מאשרת כי החליטה למכור את הקרקע ברעננה שבבעלותה. טבע שוקדת על מציאת פתרון מיטבי להקמת המטה הגלובלי של החברה בפתח תקווה, אשר יביא לייעול עבודתו ולחיסכון בעלויות הקמתו. טבע מחויבת ליצירת סביבת עבודה נוחה ומתקדמת העולה בקנה אחד עם התרבות הארגונית והערכים המנחים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully