וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק בתל אביב: שני מגדלי יוקרה יוקמו ב-1.2 מיליארד שקל

15.8.2017 / 15:13

חברת רבוע נדל"ן, שבשליטת מוטי בן משה, ו-4 שותפות יבנו מגדלי מגורים ומשרדים בני 40 קומות ברחוב תוצרת הארץ במזרח העיר. מגדל המגורים יכלול 350 יחידות דיור ומגדל המשרדים יכלול 25 קומות תעסוקה בהיקף של כ-30 אלף מ"ר ו-40 דירות יוקרה

מגדלי היצירה בתל אביב הדמייה. יסקי מור סיון אדריכלים,
הפרויקט החדש במזרח תל אביב/יסקי מור סיון אדריכלים

חברת רבוע כחול נדל"ן, שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, תבנה יחד עם קבוצת סופרין, קבוצת וייס, חברת GF נדל"ן וחברת בולטהאופ השקעות שני מגדלי יוקרה בתל אביב בהשקעה של כ-1.2 מיליארד שקל. המגדלים ייבנו במתחם בית מוטורולה ברחוב תוצרת הארץ במזרח העיר על קרקע בשטח של כ-6.5 דונם.

מדובר בפרויקט משולב של תעסוקה ומגורים. מגדל המגורים יכלול 40 קומות ו-350 דירות בנות 2-5 חדרים וכן דירות פנטהאוז. מגדל המשרדים יכלול 37 קומות בשטח כולל של 30 אלף מ"ר ומעליו ייבנו מגורי יוקרה בהיקף של כ-40 יחידות דיור. הוא יישאר נכס מניב בבעלות מלאה של רבוע כחול נדל"ן.

לדברי זאב שטיין, מנכ"ל החברה, שיווקו של מגדל המגורים הצפוני כבר החל. בחברה מציינים כי עד כה נרשמו למעלה מ-100 מתעניינים בדירות בקומות התחתונות. המגדל הדרומי יכלול 25 קומות משרדים מעל שטח מסחרי בהיקף של כ-460 מ"ר בקומת הקרקע. הפרויקט, המכונה "מגדלי היצירה", תוכנן על ידי משרד יסקי מור סיון אדריכלים.

מדיווח של רבוע כחול נדל"ן לבורסה עולה כי החברה תעמיד לקבוצות סופרין, וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות הלוואות בגין מלוא חלקן בהון העצמי שהן ידרשו להעמיד. הלוואות החברה והריבית בגין ההלוואות בתוספת מע"מ יוחזרו לרבוע כחול נדל"ן מתוך חלקם של השותפים במקדמות על חשבון רווחים, ולא יאוחר מחלוף 12 חודשים ממועד קבלת טופס 4 לפרויקט.

את הצדדים בעסקה ייצגו עוה"ד לוי אמיתי ו-ורד גיטרמן ממשרד גולדפרב-זליגמן, עו"ד שי עדולם ממשרד פישר-בכר-חן-וול-אוריון, ועו"ד ארן פלשקס, מאיר פורגוס ודיויד אמיד ממשרד שרגא בירן ושות'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully