וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא: בית המשפט הורה לעצור את ענבל אור

18.7.2017 / 18:00

יזמית הנדל"ן בדרך למאסר: נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, נענה לדרישת הנאמן לנכסי יזמית הנדל"ן, עו"ד איתן ארז, לעצור אותה לשבוע ימים - לאחר שלא שילמה את מלוא חובותיה. "החייבת לא השכילה לתקן את דרכיה"

עריכה: ניר חן

(בווידאו: מהדורת וואלה! NEWS על ההנחייה לעצור את ענבל אור)

ענבל אור בדרך לכלא: נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, נענה לדרישת הנאמן לנכסי ענבל אור, עו"ד איתן ארז - והורה לעצור אותה לאחר שלא שילמה את חובותיה לבית המשפט. המועד שבו פסק בית המשפט המחוזי כי עד אליו חייבת אור לשלם את חובותיה חלף, וכונס הנכסים דרש כי בית המשפט יאכוף את החלטתו הקודמת ויגזור עליה מאסר בן שבוע ימים.

כזכור לפני כשבועיים, קבע נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, כי אם ענבל אור לא תמלא אחר הוראות בית המשפט תוך כשבועיים - תיכנס למאסר של שבעה ימים. בין היתר נקבע כי עליה להגיש דיווח על הנכסים שלה ולפרוע חוב פיגורים שצברה בתיק פשיטת הרגל שלה בסך של 32,500 שקל. כאמור פרק הזמן הזה חלף.

בהחלטתו כתב השופט אורנשטיין: "החייבת לא השכילה לתקן את דרכיה, לא שילמה את חוב הפיגורים, לא המציאה את המסמכים ולא הוגשה כל בקשה על ידה... בנסיבות אלה ונוכח התנהלות החייבת כמפורט בהחלטה, ובהינתן שהיא לא פעלה לנצל את הארכה שניתנה לה להסדיר את הדרוש, אין מנוס אלא להיעתר לבקשה".

עוד כתב: "(...) בית המשפט בא לקראת החייבת (ענבל אור - ה.צ) פעם אחר פעם, לפנים משורת הדין, נתן לה אורכות לתקן את ההפרה, אך ללא הועיל". לפיכך קבע כי עד 18 ביולי בשעה 12:00 על אור לפרוע את מלוא חוב הפיגורים ולהגיש דיווח על מצבת הנכסים שלה.

עדכון ראשון: 13:48

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully