וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכמה נמכרה דירת 5 חדרים בשכונה מבוקשת בפתח תקווה?

12.7.2017 / 11:49

מדובר בדירה בשטח של 130 מ"ר עם מרפסת, שתי חניות ומחסן בשכונת אם המושבות, שנמכרה תמורת מחיר נמוך יותר מזה שביקש בעל הבית. האם העסקה אטרקטיבית? בדקנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוקשת. שכונת אם המושבות בפתח תקווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודשיים נמכרה ברחוב משה סנה בשכונת אם המושבות החדשה בפתח תקווה דירת חמישה חדרים בשטח של 130 מ"ר תמורת 2.315 מיליון שקל. המחיר המבוקש בתחילת השיווק עמד על 2.35 מיליון שקל. הדירה נמצאת בקומה 15 מתוך 19 קומות במגדל מגורים עם מרפסת בשטח של 14 מ"ר, שתי חניות ומחסן.

האם העסקה אטרקטיבית? ובכן, מדובר בשכונה חדשה יחסית, שהוקמה לפני כעשור ובנויה ברובה ממגדלי מגורים בני 9-23 קומות, ולכן הפערים בין מחירי דירות חדשות בשכונה לבין מחירי דירות יד שנייה, כפי שמפורסמים בלוח אתר מדלן, הם קטנים יחסית. כך לדוגמא, דירת חמישה חדרים חדשה בשטח של 140 מ"ר בקומה התשיעית מתוך 16 קומות נמכרה בדצמבר 2016 ב-20 אלף שקל פחות מהעסקה המדוברת.

לדברי אילנית גולבר, יועצת נדל"ן בכירה בחברת תיווך המושבה שסגרה את העסקה, "הדירה נמכרה לאחר כשלושה חודשים מהיום שפורסמה. רוב המתעניינים בנכס היו משפרי דיור שחיפשו דירה גדולה יותר בשכונה, כאשר חלקם הגיעו מחוץ לפתח תקווה - מאזור רמת השרון, הוד השרון, הרצליה, גבעתיים, רמת גן ואפילו מתל אביב".

גולבר מוסיפה כי "את הסיבה לביקוש ניתן לייחס לכך, שניתן להשיג בשכונה דירות חדישות במחירים זולים באופן משמעותי ביחס לדירות דומות בערים מסביב. הדירה ממוקמת בקומה גבוהה עם נוף פתוח, אך בזווית מסוימת ניתן היה לראות את בית העלמין הממוקם לא הרחק מהבניין. בתהליך השיווק זה היווה חסרון מסוים, אולם בכל זאת הצלחנו להגיע לעסקה שהיא גבוהה ממחירי השוק לדירה בתקופה זו".

סביבת הנכס

לדברי אבישי קהלני, חוקר שכונות באתר מדלן, "השכונה מאופיינת בעיקר באוכלוסייה בעלת צביון חילוני ממעמד סוציו-אקונומי בינוני-גבוה, וכוללת משפחות צעירות רבות. היא נהנית מגישה מהירה יחסית לתל-אביב בשל קרבתה לכביש חוצה שומרון (מספר 5) ולדרך אם המושבות, כמו גם לתחנת הרכבת קריית אריה. מנגד, סמיכותה לאזור התעשייה סגולה ולבית העלמין עלולה להוות חיסרון בקרב חלק מרוכשי הדירות".

עוד הוא אומר כי "התושבים נהנים ממוסדות חינוך ומרכזי קניות בתחום השכונה, אך עדיין מתמודדים עם בעיות האופייניות לשכונה שנמצאת בהקמה, כדוגמת מחסור במבני ציבור ותשתיות. יחד עם זאת, ניכרת מעורבות פעילה של תושבי אם המושבות החדשה, הן בקידום איכות החיים בשכונה והן בעידוד מסגרות חברתיות-קהילתיות, כמו נבחרות ריצה ורכיבת אופניים, קבוצת פייסבוק פעילה שפועלת לקידום נושאים לרווחת הדיירים וכיו"ב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בלוח הדירות של אתר מדלן מוצעת למכירה ברחוב יעל רום דירת שישה חדרים בשטח של 140 מ"ר בקומה 11 מתוך 19 קומות תמורת כ-2.65 מיליון שקל. הדירה כוללת שתי חניות, מחסן ויחידת מתבגר.

ברחוב מבצע חורב מוצעת למכירה דירת ארבעה חדרים בשטח של 102 מ"ר בקומה התשיעית מתוך 13 קומות תמורת 1.94 מיליון שקל.

ברחוב איסר הראל מוצעת למכירה דירת חמישה חדרים בשטח של 125 מ"ר תמורת 2.19 מיליון שקל. הדירה בקומה התשיעית מתוך 13 קומות וכוללת שתי חניות ויחידת מתבגר.

אשר לדירות שנמכרו, בחודש מאי השנה נמכרה דירת שישה חדרים בשטח של 150 מ"ר בקומה השלישית מתוך 16 קומות בפרויקט מגדלי שבירו, הממוקם בפינת הרחובות שרגא רפאלי ורבקה גובר, תמורת 2.485 מיליון שקל.

בחודש פברואר השנה נמכרה ברחוב שרגא רפאל דירת שלושה חדרים בשטח של 76 מ"ר תמורת 1.71 מיליון שקל. הדירה בקומה העשירית מתוך 20 קומות בבניין שנבנה ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully