וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על המפה: תוכנית להקמת מתחם תעסוקה והיי טק בטבריה

10.7.2017 / 17:32

הוועדה המחוזית הפקידה להתנגדויות הציבור תוכנית להקמת מתחם תעסוקה, מסחר והיי טק בטבריה, בהיקף של כ-68 אלף מ"ר. התוכנית תרחיב את אזור התעסוקה הקיים

טבריה נדלן נדל"ן בנייה בניינים בתי מלון מלונות כנרת כינרת הכנרת הכינרת. גוגל תמונות, צילום מסך
חברות היי טק יגיעו לכאן? טבריה/צילום מסך, גוגל תמונות

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז צפון שבמינהל התכנון הפקידה היום (שני) להתנגדויות הציבור תוכנית להקמת מתחם תעסוקה והיי טק בעיר טבריה. התוכנית כוללת 59,200 מ"ר עבור שטחי תעסוקה ו-8,700 מ"ר עבור שטחי מסחר. היא מרחיבה באופן משמעותי את אזור התעסוקה הקיים בעיר ("אגוז") ששטחו 80 אלף מ"ר.

התוכנית היא חלק מפיתוח אזור התעסוקה שאושר בתוכנית המתאר של טבריה. בנוסף להיי טק, היא כוללת הקמת משרדים, מסעדות ובתי קפה ואולמות תצוגה. בסך הכול משתרעת התוכנית של שטח של כ-112 דונם במערב העיר, מזרחית לצומת פוריה.

מצפון למתחם התעסוקה יוקם שטח ציבורי פתוח על שטח כולל של כ-36 אלף מ"ר, שיהווה פארק עירוני עם שבילי אופניים ושבילי הולכי רגל. הפארק יהווה חיץ בין מתחם התעסוקה לבין שכונת המגורים המתפתחת שמצפון למתחם.

בנוסף קובעת התוכנית מערך כבישים אשר עתיד להתחבר עם מרכז תחבורתי שיקום מדרום לאזור התעסוקה ואמור גם לכלול הגעה של רכבת בהמשך על פי תכנון עתידי. כמו כן יוקם חניון תת קרקעי וחניות עליות לבאי המתחם. את התוכנית יזמה רשות מקרקעי ישראל והיא נערכה על ידי משרד קורין אדריכלים.

לדברי יו"ר הוועדה המחוזית, אורי אילן, "מתחם התעסוקה וההיי טק בטבריה מהווה נדבך חשוב נוסף בפיתוח העיר. טבריה הופכת להיות לא רק מרכז תיירות משמעותי ברמה בינלאומית, אלא גם מרכז עסקים אטרקטיבי. צעירים שיבחרו לגור בה ימצאו איכות חיים, מוסדות ושטחי ציבור נרחבים ואפשרויות לתעסוקה איכותית. אני בטוח שחברות יבחרו להעתיק או לבנות את עסקיהם בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully