וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה לעבור לצפון? הסכם גג אסטרטגי צפוי להיחתם בשלומי

6.7.2017 / 13:00

בעקבות מפגש בין שר האוצר וראש המועצה, הוחלט על קידום ההסכם שיוביל לבניית 5,300 דירות חדשות. בכך תשלש שלומי את מספר התושבים ותהפוך לאחת הערים הגדולות בצפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: ראש מועצת מטולה, דוד אזולאי; שר האוצר, משה כחלון; ראש מועצת שלומי, גבי נעמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסכם גג נוסף צפוי להיחתם בצפון הארץ, הפעם בעיר שלומי. לוואלה! נדל"ן נודע כי משרד האוצר החליט על קידום הסכם גג חדש בשלומי, שיוביל לבניית מוסדות חינוך, אזורי תעסוקה ותשתיות חדשות. ההסכם יתמוך בתוכניות המאושרות לבניית 5,300 יחידות דיור חדשות, ובכך שלומי תשלש את מספר התושבים ותהפוך לאחת הערים הגדולות בצפון.

ההחלטה התקבלה לאחר ששר האוצר, משה כחלון, נפגש בתחילת השבוע עם ראש מועצת שלומי, גבי נעמן. השניים החליטו להוביל מהלך שיגדל את האוכלוסייה מ-7,000 תושבים כיום ל-30 אלף נפש. בפגישה נכח גם ראש מועצת מטולה, דודו אזולאי, לקראת יישום חלקן של שתי המועצות במסגרת התוכנית לפיתוח אסטרטגי של היישובים בצפון, כמו גם תוכנית מחיר למשתכן.

במסגרת תוכנית מחיר למשתכן בשלומי מוצעות 54 דירות מוזלות, מתוכן 27 מיועדות לבני מקום, ועד כה נרשמו 101 זכאים. לדברי נעמן, "שר האוצר הנחה את משרדו להקים צוותי עבודה משותפים להובלת הסכם גג משמעותי, שעתיד יכלול בניית כבישים, מבני ציבור ועוד. במקביל יעבדו צוותים מקצועיים נוספים לקידום פרויקטים כלכליים מניבי הכנסה ליישוב".

מנכ"ל תנועת אור, רוני פלמר, הפועלת לחיזוק ופיתוח הנגב והגליל, הוסיף כי "אנו מעריכים את החלטת השר כחלון להוביל לשינוי גם בשלומי באמצעות רתימת כוחות גדולים ממשלתיים. אנו תקווה שתושבי ישראל יבחינו בשינוי הגדול המתרחש בימים אלו גם בגליל המערבי, יזהו את הערך בתמיכת הממשלה והיזמים ויעברו לשלומי, שנמצאת בעיצומה של גדילה המשמעותית ביותר מזה שנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully