וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת מחיר למשתכן: הערים הכי מבוקשות - ראשון לציון והרצליה

3.7.2017 / 14:23

משרדי האוצר והשיכון ממשיכים לקדם את "ההגרלה הגדולה" לתוכנית הדיור המוזל ומדווחים כי בתוך 15 יום נרשמו 36,292 משקי בית זכאים. מספר בני המקום עומד על 11,518

צילום: אבי כהן, רוני כנפו, שי מכלוף, שלומי גבאי, עריכה: ניר חן

(בווידאו: הגרלת מחיר למשתכן במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS)

משרדי האוצר והשיכון ממשיכים לקדם את "ההגרלה הגדולה" לתוכנית מחיר למשתכן, ומדווחים היום (שני) לתקשורת כי בתוך 15 יום נרשמו להגרלה 36,292 משקי בית זכאים (זוגות צעירים ורווקים ורווקות מגיל 35 ומעלה).

מנתוני ההרשמה שנקלטו עד היום עולה כי היישובים המבוקשים ביותר לפי סדר יורד הם ראשון לציון, הרצליה, מודיעין, בית שמש, יבנה וראש העין. עוד עולה מהנתונים כי ברוב הרשויות גבוה מספר הנרשמים להגרלה מכמות יחידות הדיור. באוצר ובשיכון טוענים: "ההתפלגות בין היישובים מאפשרת סיכויי זכיה גבוהים בכל הרשויות.

כמו כן, מספר בני המקום שנרשמו עומד על 11,518. היישובים שבהם נרשמו הכי הרבה בני מקום לפי סדר יורד הם ראשון לציון, בית שמש, הרצליה, נתניה, מודיעין וחיפה. למעשה, בשבוע האחרון התווספו עוד 3,688 משקי בית וזכאים שטרם נרשמו יוכלו לעשות זאת עד ל-9 ביולי.

באוצר ובשיכון מוסרים כי במהלך התקופה הקרובה תישלח הודעה לזכאים שנרשמו, שתפרט את ההגרלות שאליהן הם רשומים, כך שיוכלו לוודא שאכן נרשמו לכל ההגרלות שהיו מעוניינים בהן, ובמסגרת זו יוכלו לשנות את המיקומים שביקשו. מדי שבוע יוציאו המשרדים עדכון על ההגרלה המפרטת את מספר הנרשמים בכל הגרלה.

הגרלה מחיר למשתכן זכאים נדלן. משרד האוצר, צילום מסך
טבלת הנרשמים. מקור: משרדי האוצר והשיכון/צילום מסך, משרד האוצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully