וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: ענבל אור תיכנס לכלא אם לא תשלם 32 אלף שקל

הילה ציאון ויעל דראל

2.7.2017 / 15:15

נשיא ביהמ"ש המחוזי בת"א, השופט איתן אורנשטיין, קבע כי יזמית הנדל"ן שנקלעה לפשיטת רגל תיאסר לשבעה ימים אם לא תשלם את חובותיה ותגיש דוח על נכסיה תוך שבועיים. אור בשיחה עם וואלה! נדל"ן: "אעשה כל שביכולתי להשלים את המטלות ובמועד"

עריכה: ניר חן

(בווידאו: עו"ד איתן ארז, הנאמן של ענבל אור, בשיחה עם יעקב אילון במהדורה המרכזית של וואלה! NEWS)

נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, קבע הבוקר (ראשון) כי אם ענבל אור לא תמלא אחר הוראות בית המשפט תוך כשבועיים - תיכנס למאסר של שבעה ימים. בין היתר נקבע כי עליה להגיש דיווח על הנכסים שלה ולפרוע חוב פיגורים שצברה בתיק פשיטת הרגל שלה בסך של 32,500 שקל.

אור הגיעה באיחור לדיון בבית המשפט שבו נכח גם עו"ד יואב רז ממשרד עוה"ד איתן ארז, המייצג את כונס הנכסים של אור. עו"ד רז הזכיר כי קיימות בימים אלה שלוש בקשות לביזיון בית המשפט מצדה של אור.

בהחלטתו כתב השופט אורנשטיין: "(...) בית המשפט בא לקראת החייבת (ענבל אור - ה.צ) פעם אחר פעם, לפנים משורת הדין, נתן לה אורכות לתקן את ההפרה, אך ללא הועיל". לפיכך קבע כי עד 18 ביולי בשעה 12:00 על אור לפרוע את מלוא חוב הפיגורים ולהגיש דיווח על מצבת הנכסים שלה.

בשיחה עם וואלה! נדל"ן אישרה אור כי נכון להיום היא אינה מיוצגת משפטית על ידי אף עורך דין. "היו לי מספר עורכי דין שטיפלו בבקשות השונות מול עו"ד איתן ארז, אבל מסיבות שאינן ברורות הם פרשו מייצוג וכעת אני מטפלת בדברים", אמרה. אור ציינה כי כעת היא פועלת להשלמת דרישותיו של אורנשטיין. "אעשה כל שביכולתי להשלים את המטלות ובמועד", הוסיפה.

דיון ענבל אור 1.8.2016. מגד גוזני
ענבל אור בבית המשפט/מגד גוזני

נתבעת ותובעת

נזכיר כי לפני כחודשיים הגישה אור תביעה לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד בני זוג מכפר יונה, שאירחו אותה. בתביעה, שהוגשה בכתב יד, נכתב כי בעקבות ההליכים שבהם היא מצויה היא נאלצה "לעבור ממקום למקום ולהיעזר בחברים רבים כגון הנתבעים".

עוד נכתב כי אור הכירה את בני הזוג לפני כחודשיים, "באמצעות פנייה שלהם אליי למתן ייעוץ בתחום הנדל"ן", התיידדה איתם ונענתה להצעתם לשהות בביתם בכפר יונה. אולם לטענתה, בני הזוג גנבו לה את חפציה "ואת המטלטלין אשר העברתי לביתם וזאת כשעברתי להתגורר עמם". לפיכך היא תובעת מהם להשיב לה את הרכוש בשווי 100 אלף שקל. עם רשימת החפצים שטוענת אור כי נלקחו ניתן למנות מקרר עם 2 דלתות, מקרר יינות, ערכת קריוקי, פינת אוכל, בר יינות למרפסת, טלוויזיות, כיסאות בר, בגדי יוקרה ועוד.

בפרוטוקול בית המשפט נכתבה תגובת הנתבעים: "אנחנו הזמנו אותה לביתנו להתארח... היא סיפרה את הסיפור שלה, מצידה, שכולם גנבו לה, אכלו לה, שתו לה, עשו לה הונאה מאוד גדולה, לקחו לה את הילדים והכול". הנתבעת הוסיפה כי אור "הציגה לנו שיש לה חוב לארנונה לדירה השכורה בנס ציונה ושצריכים להגיע ולפרוץ ולקחת לה את הדברים. היא אמרה לנו: בואו אתם תיקחו את הדברים, שלפחות זה יהיה אצלכם. כלומר, אני מעדיפה שזה יהיה לכם, היא הציגה לנו כאילו היא נותנת לנו את זה במתנה...". עוד הוסיפה הנתבעת כי נתנה לאור כספים.

השופטת החליטה לעצור את הדיון בנושא עד לתגובת הנאמן, עו"ד איתן ארז, ששלח אתמול הודעה לבית המשפט מטעמו, שם כתב כי לא היה מודע להליך המשפטי שבו נקטה אור. "המנהל המיוחד לא ידע על ההליך דנא בו נקטה החייבת בניגוד לדין ודבר קיומו נודע למנהל המיוחד רק לאור החלטת בית המשפט מיום 4.5.2017", כתב. בעקבות זאת ביקש מבית המשפט להורות על עיכוב ההליכים בתביעה עד שיינתן אישור מטעמו.

(עדכון ראשון: 12:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully