וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר למשתכן: איפה נרשמו הכי הרבה זכאים להגרלה הגדולה?

19.6.2017 / 16:13

ההגרלה הגדולה של תכנית מחיר למשתכן, במסגרתה ישווקו 15 אלף דירות מוזלות, יצאה לדרך וההיענות רבה - כמחצית מהזכאים נרשמו תוך יומיים. לאילו ערים נרשמו הכי הרבה?

צילום: אבי כהן, עריכה:

כמחצית מהזכאים בתכנית מחיר למשתכן נרשמו להגרלה תוך יומיים - כך עולה מדיווח של משרדי האוצר והבינוי והשיכון היום (שני). מתוך 46 אלף זכאי סדרה א', 21,887 משקי בית נרשמו.

מנתונים שנקלטו עד השעה 14:15 היום נראה כי הישובים המבוקשים ביותר לפי סדר יורד הם ראשון לציון, הרצליה, מודיעין, בית שמש, וראש העין. יצוין כי בבית שמש הנתון מתייחס לזכאי סדרה א' ו-ב' מאחר שזו ההגרלה היחידה שפתוחה לשתי הסדרות.

באוצר מסרו: "ברובן המוחלט של הרשויות ישנם יותר נרשמים מיחידות דיור, וכי ההתפלגות בין הישובים מאפשרת סיכויי זכייה גבוהים בכל הרשויות. גם התפלגות בני המקום שנרשמו בכל אחד מהיישובים מסמנת סיכויי זכייה גבוהים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך התקופה תישלח הודעה לזכאים שנרשמו להגרלות במסגרת ההגרלה הגדולה, שתפרט את ההגרלות אליהם הם רשומים, כך שיוכלו לוודא שאכן נרשמו לכל ההגרלות שהיו מעוניינים ובמסגרת זו יוכלו לשנות את המיקומים שביקשו. מדי שבוע יוציא משרד הבינוי והשיכון עדכון על ההגרלה המפרטת את מספר הנרשמים בכל הגרלה והגרלה.

לקריאה נוספת:
הלמ"ס: ירידה של 0.4% בהתחלות בנייה בשנה החולפת
270 אלף שקל ל-2.5 חדרים - איפה תמצאו דירה כזאת?
"העליות במדד מחירי הדירות - פרומו לביטול מס דירה שלישית"

המדריך המלא

מחיר למשתכן: הלילה נפתחה ההרשמה להגרלת הענק - מה הסיכוי לזכות?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההגרלה הגדולה במסגרתה ישווקו כ-15 אלף דירות בתכנית "מחיר למשתכן" ברחבי הארץ נפתחה בלילה שבין שבת וראשון וההיענות של הזכאים הייתה גבוהה. ממשרד הבינוי והשיכון דיווחו על למעלה מ-11 אלף נרשמים בשמונה השעות הראשונות ועל עומסים גבוהים באתר גם אחר כך.

במשרד אף ביקשו לצנן את התלהבות הזכאים ופרסמו הודעה מרגיעה. "אנו מבקשים להזכיר כי אין משמעות להרשמה מוקדמת וניתן לבצע את ההרשמה בשלושת השבועות הקרובים - כל זמן שהיא פתוחה ועד ליום 9 ביולי 2017", נכתב בהודעת המשרד.

הזכאים שנרשמו להגרלה ייקבלו במהלך התקופה הקרובה הודעה המפרטת את כל ההגרלות אליהן נרשמו. כך יוכלו הזכאים לוודא שאכן הם רשומים להגרלות המבוקשות ולשנות את המיקומים שביקשו בהתאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully