וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן: שכונה חדשה עם 1,100 דירות ליד תל השומר

19.6.2017 / 13:46

אושרה תכנית לבניית 26 בניינים עם 1,088 יחידות דיור, לצד שטחי מסחר, תעסוקה וציבור וכן פארק ירוק בהיקף של 30 דונם מערבית לבסיס הצבאי ומזרחית לביה"ח שיבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית התכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז תל אביב שבמנהל התכנון החליטה היום (שני) לאשר תכנית להקמת שכונת מגורים חדשה ברמת גן. התכנית כוללת 26 בנייני מגורים בני 10-13 קומות עם 1,088 יחידות דיור, מתוכן 20% יוקצו עבור דירות קטנות לטובת זוגות צעירים.

עוד החליטה הוועדה, בראשות דלית זילבר, לאשר במסגרת התכנית שטחי מסחר בהיקף של כ-12 אלף מ"ר, שטחי תעסוקה בהיקף של כ-4,500 מ"ר וכן מבני ציבור בהיקף של כ-29,500 מ"ר. בסך הכול משתרעת התכנית על שטח של 150 דונם.

היא ממוקמת מערבית למחנה הצבאי תל השומר ומזרחית לבית החולים שיבא. דרך מוטה גור המתוכננת תעבור, בין היתר, גם בתחום תכנית זו, ולפי התכנית תהווה שדרה עירונית המשלבת מסחר, תעסוקה ומגורים. השדרה מתוכננת לקום עם פינוי מחנה תל השומר.

בנוסף במרכז השכונה יישמר שטח ציבורי פתוח נרחב של כ-30 דונם, המיועד להישאר כריאה ירוקה ואתר טבע עירוני. השטח אותר בהמשך לסקר סביבתי שנערך ביוזמת הוועדה המחוזית ועיריית רמת גן. על פי הסקר, בשטח זה מצויים כ-219 מיני צומח בהם גם צמחים מוגנים כמו אירוס, דבורנית, חצב, סתוונית, צבעוני ועוד.

לדברי מתכננת מחוז תל אביב, נעמי אנג'ל, "מדובר בשכונה תוססת ומרכזית, הנשענת על מערכי תחבורה ציבורית כמו קו הרכבת הקלה המתוכנן לעבור בסמוך לבית החולים ולשכונה. שכונה המשלבת מרכז תעסוקה מתקדם עבור כלל תושבי הסביבה וריאה ירוקה שתתרום לאיכות החיים של תושבי הסביבה והאזור". את התכנית יזמה קבוצת אביב והיא נערכה על ידי משרד יסקי מור סיון אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully