וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוינשטין תבנה עבור ב.ס.ר מגדל משרדים בבורסה

15.6.2017 / 16:37

החברה דיווחה לבורסה לניירות ערך כי תבצע את הקמת הפרויקט ברמת גן עבור קבוצת רכישה ובעלי הקרקע. היקף עבודות הביצוע נאמד ב-200 מיליון שקל

מגדל משרדים מתחם הבורסה אייקון רמת גן ר"ג משולם לוינשטין. טוטם הדמיות,
מגדל אייקון ברמת גן/טוטם הדמיות

עוד מגדל משרדים במתחם הבורסה ברמת גן. קבוצת משולם לוינשטין דיווחה לבורסה לניירות ערך כי הפרויקט שיזמה חברת ב.ס.ר הנדסה עבור קבוצת רכישה ובעלי הקרקע, יבוצע על ידי חברת הבת החדשה של הקבוצה - לוינשטין נתיב הנדסה ובניין.

מדובר בפרויקט להקמת מגדל משרדים. המגדל, המכונה אייקון (ICON TOWER), ייבנה על ציר איילון בסמוך למחלף ההלכה (בשכנות למגדל רוגובין תדהר ובית גיבור ספורט) על מגרש בגודל של 3.5 דונם.

הפרויקט יכלול 30 קומות מעל קומת קרקע מסחרית ומרתפים לכ-560 חניות ובסל הכול כ-55 אלף מ"ר שטחי בנייה. היתר בנייה התקבל לכל הפרויקט והיקף עבודות הביצוע נאמד ב-200 מיליון שקל.

לדברי שאולי לוטן, מנכ"ל ומבעלי חברת לוינשטין, "אנו שמחים כי חברת ב.ס.ר ובעלי הקרקע בחרו בקבוצת לוינשטין לבנות עבורם, כקבלן ראשי, את הפרויקט המתוכנן וכבר החלו עבודות הדיפון והחפירה במגרש".

נחשון קיויתי, מנכ"ל ובעלי קבוצת ב.ס.ר, הוסיף כי "כל שטחי המשרדים בפרויקט שווקו והוא ייבנה בסטנדרט גבוה ובעיצוב חדשני. את הפרויקט תכנן משרד אדריכלים לויצקי ברעלי כסיף והוא מלווה על ידי בנק לאומי לישראל בע"מ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully