וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בנקאי העלים אלפי שקלים מהשכרת דירות בירושלים

6.6.2017 / 12:35

שכיר בתאגיד בנקאי חשוד שלא דיווח הכנסות משכר דירה בגובה 680 אלף שקל. באחרונה נעצר חשוד נוסף באותו התאגיד לאחר שהעלים שני מיליון שקל. השניים פעלו יחדיו

ספירת כסף, סניף בנק, תל אביב. רויטרס
אילוסטרציה/רויטרס

בנקאי נוסף חשוד בהעלמת הכנסות של מאות אלפי שקלים בגין השכרת דירות. רשות המסים דיווחה היום (שלישי) כי שכיר בתאגיד בנקאי בירושלים חשוד בהעלמת הכנסות משכר דירה בגובה של כ-680 אלף שקל. זאת לאחר שלפני כשלושה שבועות נעצר שותפו, עובד בכיר בתאגיד, בחשד דומה.

על פי משרד חקירות מס הכנסה ירושלים והדרום, הבנקאי נחקר בחודש מאי האחרון בחשד שיחד עם בנקאי נוסף רכש בניין בן שש דירות. את הדירות השכירו השניים משנת 2012 מבלי שדיווחו על ההכנסות.

ממצאי החקירה מעלים כי בנוסף לדירות בבניין המשותף לשניים, לחשוד הנוכחי יש שתי דירות נוספות בירושלים וכן דירה בבעלות רעייתו, כולן לא דווחו כנדרש לרשות המסים. החשוד נחקר והודה כי הוא משכיר את הדירות האמורות מבלי לדווח על הכנסותיו משכירות, אותן אמור היה לכלול בדוחות שהגיש למס הכנסה.

הוא הובא בפני בית משפט השלום בירושלים בשבוע שעבר, ונקבעו תנאי השחרור בערובה שלו, בכלל זה ערבויות כספיות, עיכוב יציאה מהארץ ואיסור פרסום למשך שבעה ימים. בשלב זה הוא שוחרר בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully