וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנכסים של הסופרת ג'קי קולינס עומדים למכירה שנתיים אחרי מותה

מכירת פריטים שקישטו את ביתה של אחת הסופרות העשירות בעולם חושפת נכס מדהים ביופיו שעוצב על ידי בעלת הבית. קולינס, שהלכה לעולמה ב-2015, ניחנה בטעם משובח ושיק יוצא דופן. כך זה נראה מבפנים - צפו בתמונות

הנכסים של ג'קי קולינס עומדים למכירה. ספלאש
קובייה לבנה שאיננה מרמזת על האוצרות שטמונים בתוכה - הבית של ג'קי קולינס בבוורלי הילס/ספלאש

היא נחשבת לאחת הסופרות העשירות ביותר בעולם, מחברת 32 ספרים שנמכרו ביותר מחצי מיליארד עותקים ובעת מותה ב-2015 הונה נאמד על 180 מיליון דולר. ג'קי קולינס, סופרת, שחקנית ותסריטאית יהודייה-בריטית שהלכה לעולמה אחרי מלחמה ממושכת בסרטן השד, הותירה אחריה 3 בנות ו-6 נכדים. פרטים על הירושה לא יצאו מעולם לפרסום מפורש, אך בימים אלה בית המכירות הפומביות Bonhams השוכן בלוס אנג'לס, מכריז על מכירה פומבית מיוחדת שנפתחה היום (שלישי) ותימשך עד מחר.

במכירה מוצעים כ-1,000 פריטים של קולינס בשווי כולל של 3 מיליון דולר, הכוללים את כל תכולת הבית של הכוכבת - מפסלוני ברונזה ועד רהיטים, תכשיטים ואפילו היגואר ששירת אותה עד יומה האחרון וחנה באופן קבוע בקדמת הבית המפואר שבבוורלי הילס. היגואר הספורטיבית, מסוג XKR בעלת גוון מוזהב מתכתי, שייכת למהדורה מיוחדת והיא מוצעת ב-15-20 אלף דולר.

הנכסים של ג'קי קולינס עומדים למכירה. ספלאש
גרם מדרגות מפותל וקווים מתעגלים בקומה העליונה בביתה של קולינס/ספלאש

מבט חטוף על הבית של קולינס שנפתח לראווה הודות למכירה המיוחדת, מוכיח מיד כי היה לה טעם משובח. כידוע, כסף איננו קונה סגנון וטוב טעם, אלא שלבעלת הבית הזה היה הרבה מאד משניהם. את הנכס המרשים שבו התגוררה עם בעלה השני אוסקר לרמן (שהלך לעולמו ב-1992) אפיין יותר מכל אוסף אמנות עצום שלא היה מבייש מוזיאון פרטי. קולינס הייתה אספנית של ציורים ופסלים, בעיקר של חתולים ונמרים מברונזה ומתכת, וגילתה תשוקה מיוחדת לפסלי ארט דקו ולסגנון הציור האמריקאי והבריטי של המאה ה-20. אלו מילאו את הבית, שגם הוא אופיין בסגנון בנייה ייחודי. אדריכלות נקייה במיטבה, סגנון מודרני שנע בין הבאוהאוס מבחוץ למודרני שנוכח בעיצוב הפנים. הנכס הפומפוזי כמו מזכיר קובייה לבנה שלא מגלה את האוצרות הטמונים בחובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'קי קולינס. GettyImages
ניחנה בטעם משובח וכך, קישטה את ביתה ביצירות אמנות בשווי מוערך של 3 מיליון דולרים/GettyImages

3 בנותיה של ג'קי קולינס - טרייסי, רורי וטיפאני - מסרו דרך בית המכירות הפומביות: "אמא שלנו לא עשתה שום דבר בצעדים קטנים. היא הייתה נלהבת לאסוף, ובמשך עשרות שנים בחרה ציורים, פסלונים ותכשיטים שהביאו לה שמחה ויצירתיות. בתחילת שנות ה-90 הורינו עיצבו ובנו בית עכשווי מרהיב בבוורלי הילס, שהפך לתפאורה עבור האוספים של אמנו. הייתה לה עין ייחודית ויוצאת דופן לעיצוב ואסתטיקה, המשלבים אלגנטיות וזוהר עם הומור וחמימות. אנו שמחים לעבוד עם Bonhams על מכירה מיוחדת זו שמכבדת את המורשת של אמא שלנו, במיוחד משום שחלק מכל ההכנסות ייתרמו לארגוני צדקה שהיו אהובים עליה ומסייעים בתמיכה לנשים צעירות בתחום האמנויות והחינוך".

היום, יומה הראשון של המכירה, תוצע תכולת כל הבית של קולינס. מחר יוצעו התכשיטים היוקרתיים, היהלומים ואבני החן וביום השלישי תיערך מכירה מקוונת באתר בית המכירות של פריט אמנות נוספים.

הנכסים של ג'קי קולינס עומדים למכירה. ספלאש
חדר העבודה של קולינס. כאן נכתבו לא מעט ספרים שהפכו לרבי מכר/ספלאש
הנכסים של ג'קי קולינס עומדים למכירה. ספלאש
קומת הפנאי בבית של קולינס הכוללת פסנתר ושולחן ביליארד/ספלאש
הנכסים של ג'קי קולינס עומדים למכירה. ספלאש
הסלון של ג'קי קולינס. אהבה מיוחדת לפסלי נמרים/ספלאש
הנכסים של ג'קי קולינס עומדים למכירה. ספלאש
היגואר המפורסם של ג'קי במהדורה מיוחדת - גם הוא עומד למכירה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully