וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוך גדול: סטארבקס מתחדשים בסניף עצום ומפואר

4,000 מ"ר, 4 קומות, גג, מרפסת וחזית שקופה שמכניסה דרכה אור יום טבעי. הכירו את הארמון החדש של סטארבקס שנבנה בשיקגו

סניף סטארבקס הגדול בעולם יפתח בשיקגו. אתר רשמי, אתר רשמי
הארמון החדש של סטארבקס נחשב לסניף הקפה הגדול בעולם/אתר רשמי, אתר רשמי

מעצמת הקפה האמריקאית אמנם נחלה כישלון מוחץ כשנחתה בישראל ב-2001, זה קרה בשל מספר סיבות החל ממחירים ועד הטעם הישראלי. אך בעולם כידוע, מדובר בהצלחה מסחרית מסחררת, הכוללת עדת מעריצים שמחפשים מרחוק את הסמל הירוק עם הסירנה המאוירת. סטארבקס, שהוקמה בתחילת שנות ה-70 על ידי היהודי אמריקאי הווארד שולץ מתחדשת בנכס מפואר. בימים אלה נבנה בשיקגו סניף הקפה הגדול ביותר בעולם שיפתח לקהל הרחב ב-2019 והוא מצטרף לרשימה שעומדת נכון להיום, על יותר מ-25 אלף חנויות הפזורות ברחבי העולם.

המבנה החדש יחלוש על 4,000 מ"ר על פני ארבע קומות ויזכיר את חנות הדגל של סטארבקס השוכנת בסיאטל - המהווה לסניף הראשון והמצליח של הרשת.

סטארבקס. GettyImages
הצרכן הישראלי פחות התחבר לטעם. לעומתו, הצרכן בשיקגו חיבק אותו בשתי ידיים/GettyImages

שם האדריכל האחראי על ביצוע הפרויקט הפומפוזי עדיין לא יצא לפרסום, אך זה לא מנע מרשת הקפה הגדולה בעולם להתהדר בנכס המרשים שעולה אט אט על הקרקע. ההדמיה המוקפדת שהרשת שיחררה באתר הרשמי מציגה כאמור מבנה עצום הכולל ארבע קומות, מעין קניון קטן המהווה שיר הלל לקפה. חזית המבנה מתוכננת כקיר מסך גדול עשוי זכוכית שקופה, מה שיאפשר למבלים במקום ליהנות מאור יום בצורה המרבית עת השהייה בסניף. זאת בניגוד לעקרונות המסחר בנדל"ן עסקי סגנון קניונים, תהיה גם מרפסת וצמחייה בגג המבנה שתשלים את החוויה במקום.

הסניף החדש והמהודר לא רק יציע קפה ומאפה לצידו, אלא יאפשר חוויה כוללת של חשיפה לתהליכי קליית הקפה, בישול ואריזה אל מול הלקוחות בצורה האסתטית ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סטארבקס. GettyImages
יותר מ-25 אלף חנויות הפזורות בעולם/GettyImages

כמו בכל נכס, בין אם פרטי ובין אם ציבורי גם ב"ארמון" החדש של סטארבקס הלוקיישן נלקח בחשבון. הסניף האחרון שנפתח בשיקגו היה לפני כשלושים שנה והוא נחשב לסניף הראשון שנפתח מחוץ לגבולות סיאטל. "זה מקום מיוחד עבורי" אמר הווארד שולץ, מייסד הרשת. "לפני שלושים שנה זה היה המבחן האמיתי עבור סטארבקס מאחר שהצרכן בשיקגו נחשב למתוחכם בצריכת הקפה שלו. שיקגו היא עיר של שכונות לכן, לקחנו את הזמן כדי למצוא את המקום הטוב ביותר שיתאים לקפה שאנו מציעים. להיות ממוקמים באחד הרחובות הקמעוניים המובילים בעולם זאת גאווה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully