וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

182 מיליון שקל למכרז להקמת מתחם מגורים ומלונאות בנמל יפו

7.5.2017 / 16:54

קרן ריאליטי וחברת נדלנס מקבוצת יצחק לבבי זכו במכרז על מתחם סמוך לבית מיומנה, שבו ניתן לבנות 60 יחידות דיור וכן שטחי מסחר ומלונאות. בכוונת הקרן להשביח את הקרקע ולהגדיל את זכויות הבנייה

נמל יפו על רקע בתי המלון של תל אביב, 14 בנובמבר 2016. ראובן קסטרו
נמל יפו/ראובן קסטרו

בנייה חדשה בנמל יפו: קרן ריאליטי (75%) יחד עם חברת נדלנס מקבוצת יצחק לבבי (25%) זכו היום (ראשון) במכרז של רשות מקרקעי ישראל על מתחם עירוב שימושים בנמל יפו, סמוך לבית מיומנה. החברות ישלמו עבור המתחם כ-182 מיליון שקל.

מדובר בסכום מהגבוהים שהוגשו למכרז של הרשות, כאשר ההצעה לפני זו שזכתה עמדה על כ-152 מיליון שקל. למכרז הוגשו 19 הצעות על ידי חברות מהגדולות במשק, ובהן קנדה ישראל, אפריקה ישראל, יוסי אברהמי, בסר וכן מספר קבוצות רכישה.

המגרש בשטח של 4,745 מ"ר וניתן לבנות עליו כיום 4,800 מ"ר שטח עיקרי למגורים או מלונאות, ועוד 850 מ"ר עקרי למסחר. בסך הכול יכלול המתחם 60 יחידות דיור. כמו כן, המכרז קובע בניית חניון ציבורי, זאת כחלק מהמטלות הציבוריות, וישנה התניה בתכנית בניין עיר (תב"ע), המאפשרת לנצל למעלה מ-30% מזכויות הבנייה. זאת בלבד שתוסדר מערכת רמזורים בצומת הרחובות יהודה מרגוזה ויפת.

כחלק מההסכם של רשות מקרקעי ישראל עם עיריית תל אביב, במסגרת המכרז מפעיל החניון הציבורי בסופי השבוע יחייב את האורחים במחיר מקסימלי שהוגדר מראש ולא בכל מחיר שיחפוץ בו. הסכום לא יעלה על 26 שקלים עבור חניה חד פעמית בימים שישי או שבת.

בקרן העוסקת בהשבחת נדל"ן מתכננים להשביח את הקרקע, להגדיל את זכויות הבנייה והשימושים ולפתח את האזור. מקרן ריאליטי נמסר בתגובה כי "בכוונת הקרן לקדם תכנית בהתאם למתרחש באזור".

  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
  • יפו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully