וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התחנות: משרד התחבורה יסבסד הקמת תחנה מרכזית חדשה בפתח תקווה

26.4.2017 / 11:18

החברה לפיתוח פתח תקווה קיבלה את אישור משרד התחבורה להשתתפות כספית בהיקף של 126 מיליון מתוך 350 מיליון שקל. התחנה החדשה תשתרע על שטח של 70 אלף מ"ר

תחנה מרכזית חדשה פתח תקווה פ"ת התחנה המרכזית החדשה בפתח תקווה נדלן נדל"ן. 3 דיוויז'ן,  HQ אדריכלים,
הדמיית התחנה המרכזית החדשה בפתח תקווה/3 דיוויז'ן, HQ אדריכלים

תחנה מרכזית חדשה באם המושבות: לוואלה! NEWS נודע כי עיריית פתח תקווה והחברה לפיתוח פתח תקווה קיבלו את אישור משרד התחבורה להשתתפותו הכספית בפרויקט הקמת התחנה המרכזית החדשה בעיר וכן הקמת תחנה זמנית. עלות הפרויקט מוערכת ב-350 מיליון שקל.

לקריאה נוספת:
ביקורת על ההסכם להבאת הפועלים מסין: "התשלום על העובדים ייקר את הדירות"
990 אלף שקל לדירה במרכז הארץ: הושלם מכרז ענק של מחיר למשתכן בראשל"צ
הפרויקט של תשובה בדרום ת"א: עלייה של כ-30% במחירים תוך שנתיים וחצי

התחנה החדשה תוקם על שטח התחנה הקיימת בין הרחובות אורלוב ובר כוכבא בעיר. היא תשתרע על פני שטח של כ-70 אלף מ"ר שיכללו טרמינל אוטובוסים וחניות לכלי רכב פרטיים, וכן כ-25 אלף מ"ר לטובת מסחר ומשרדים. התחנה הזמנית תוקם בסמיכות, בין הרחובות בר כוכבא וגיסין. לדברי איתמר אלדר, מנכ"ל החברה לפיתוח פתח תקווה, הבנייה של התחנה הזמנית תחל בסוף קיץ 2017.

בימים אלה מקיימת החברה לפיתוח פתח תקווה פגישות עם גורמים מממנים בשוק הפיננסי לטובת גיוס יתרת עלות הפרויקט. בשבוע הקרוב יחלו עבודות הביצוע להקמת התחנה הזמנית, כאשר תקופת ביצוע הפרויקט כולו מוערכת ב-3-4 שנות הקמה. על התכנון התחנה הופקד אדריכל ארז אלה ממשרד HQ אדריכלים, אותו מלווה מהנדסת העיר, אדריכלית ד"ר חוה ארליך.

לדברי ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן, "התחנה המרכזית החדשה תהווה בשנים הקרובות את חוד החנית של הגשמת התב"ע (תכנית בניין עיר - ה.צ) החדשה של העיר, ובראש ובראשונה החייאת מרכז המושבה הוותיק, שיהפוך ממיושן ומזדקן למרכז תוסס ומודרני של עיר מטרופולין גדולה עם 300 אלף תושבים בעשור הקרוב".

גני תקווה: 250 דירות חדשות ומרכז מסחר ומשרדים

מפתח תקווה לשכנה גני תקווה: החברות אשדר מקבוצת אשטרום וצמח המרמן הודיעו כי יקימו יחד פרויקט מגורים משותף בשכונה החדשה בצפון גני תקווה, שיכלול 250 יחידות דיור ומרכז מסחר ומשרדים בשטח של כ-9,000 מ"ר. צפי ההכנסות מהפרויקט מוערך ב-500 מיליון שקל.

הפרויקט יכלול שני מגדלי מגורים בני 23-22 קומות ותמהיל של דירות גדולות בלבד - בנות 4-6 חדרים וכן דירות פנטהאוז. דירת 4 חדרים תעלה החל מ-2.3 מיליון שקל. המרכז המסחרי, ששטחו 5,900 מ"ר, יכלול שתי קומות בהן בתי קפה ומסעדות, חנויות וסופרמרקט. מעליו תוקם קומת משרדים בשטח של 2,100 מ"ר. כמו כן, יכלול המרכז שטחים ציבוריים וחניון תת קרקעי.

לדברי רחלי בריזל, סמנכ"לית השיווק באשדר, "הצפון החדש של גני תקווה מושך משפחות ששמות בראש מעיניהן את נושא החינוך. הפרויקט עצמו יכלול מרכז מסחרי עם אזור קניות, קופות חולים, משרדים ושירותים נוספים - מה שיאפשר לתושבים לנהל את צרכי היומיום מבלי לצאת מהשכונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית פרויקט לב בגני תקווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully