וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי שגיא רכש שני פנטהאוזים במלון ריץ קרלטון בהרצליה ב-32 מיליון שקל

20.4.2017 / 18:30

איש העסקים רכש שתי דירות נופש בשטח של כ-150 מ"ר תמורת 16 מיליון שקל כל אחת. הדירות, שבהן ניתן לשהות 180 יום בשנה, ישמשו את אורחי קבוצת שגיא בזמן ביקורם בארץ

טדי שגיא. ניק קלארק,
טדי שגיא/ניק קלארק

איש העסקים טדי שגיא, בעלי קבוצת שגיא הפועלת בארץ ובחו"ל, רכש שתי דירות נופש מסוג פנטהאוז בקומות העליונות במלון ריץ קרלטון במרינה בהרצליה פיתוח תמורת כ-32 מיליון שקל. שתי דירות הפנטהאוז, שנרכשו בכ-16 מיליון שקל כל אחת, אמורות לשמש את אורחי קבוצת שגיא בזמן ביקורם בארץ.

מדובר בדירה אחת הכוללת 2 חדרי שינה בשטח של 110 מ"ר עם מרפסת בשטח של 40 מ"ר; וכן בדירה נוספת הכוללת חדר שינה וחדר עבודה, בשטח של 104 מ"ר עם מרפסת בשטח של 55 מ"ר.

פנטהאוז ריץ קרלטון הרצליה טדי שגיא רכש נדלן נדל"ן. ריץ קרלטון,
דירת פנטהאוז במלון ריץ קרלטון/ריץ קרלטון
פנטהאוז ריץ קרלטון הרצליה טדי שגיא רכש נדלן נדל"ן. ריץ קרלטון,
פנטהאוז ריץ קרלטון הרצליה טדי שגיא רכש נדלן נדל"ן/ריץ קרלטון

דירות הנופש המוצעות למכירה הן חלק מקונספט המשלב בעלות מלאה עם ניהול שוטף של רשת ריץ קרלטון. הדירות משתרעות על שטח שנע בין 50-180 מ"ר ומשמשות את בעליהן עד 180 יום בשנה.

מחירי הדירות עומדים על החל מ-3.5 מיליון שקל. המלון עצמו כולל 12 קומות ו-115 חדרי אירוח ב-6 הקומות הראשונות ו-82 דירות נופש ב-6 הקומות העליונות. הוא הוקם על ידי קבוצת תדהר וקבוצת עדי'ס השקעות.

נכסי יוקרה ומשרדים בתל אביב

עסקה זו מצטרפת לנכסי יוקרה נוספים שמחזיק שגיא בישראל. ב-2014 רכש דירת טריפלקס יוקרתית מאיש העסקים משה פטרבורג במגדל W שבשכונת בפארק צמרת בתל אביב תמורת 19 מיליון שקל. בנוסף קנה שני פנטהאוזים בבעלות פטרבורג בפרויקט BLUE סמוך לצומת הקאנטרי בצפון בעיר, תמורת כ-10 מיליון שקל. סך הכול שילם על 3 הנכסים כ-30 מיליון שקל.

שגיא גם רכש בסוף 2010 את הווילה של איש העסקים זקי רכיב ברחוב גלי תכלת היוקרתי בהרצליה פיתוח תמורת 145 מיליון שקל. ב-2013 רכש באמצעות חברה שבשליטתו גם את 4 קומות המשרדים העליונות באחד משני המגדלים בפרויקט הארבעה בתל אביב, תמורת כ-80 מיליון שקל, מקבוצת חג'ג' של האחים חג'ג'.

בנוסף זכה באותה התקופה בהתמחרות לרכישת 50% מהזכויות בקרקע בצפון מערב העיר תל אביב-יפו. מדובר בחטיבת קרקע הנמצאת בבעלות חברת שיכון ובינוי נדל"ן של שרי אריסון, שהעמידה 50% מהשטח למכירה. על פי מתווה תכנית תא/3700, על השטח שרכש ניתן יהיה לבנות כ-100 יחידות דיור בשטח ממוצע של כ-135 מ"ר.

לשגיא עסקי נדל"ן בחו"ל: באחרונה רכש את מתחם הולבורן לינקס (Holborn Links) שבמרכז לונדון בירת בריטניה בעסקה שמוערכת בכ-300 מיליון ליש"ט. המתחם הענק, הגובל בשוק קובנט גארדן שבאזור הסוהו ובקרבת רחוב אוקסופרד, כולל 34 מבנים בשטח כולל של כ-43 אלף מ"ר המשתרעים על כ-16 דונם.

הייתה זו עסקת הנדל"ן המשמעותית השנייה של הקבוצה. לפני כשנתיים רכשה את החלק העיקרי של השוק הפופולרי, הקמדן מרקט, ולאחר שרכשה את יתרת השווקים הסובבים, איחדה אותם לחברת מרקט-טק שהונפקה בהנפקה הגדולה ביותר בבורסת לונדון ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully