וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי רוצה לגור במשאית? מודעות שכירות לא שגרתיות

11.4.2017 / 11:07

הביקושים הקשיחים למגורים בשכירות הובילו את בעלי הבתים לפרסם מודעות הזויות למחפשי הדירות להשכרה. ממגורים ללא תשלום תמורת טיפול בילדים, דרך שכירות מוזלת בתמורה לשיפוץ ועד למחסן קטנטן ב-1,200 שקל בחודש. האם תסכימו לגור בדירות האלה?

לשכור/לקנות דירה, העברת בעלות. ShutterStock
צילום:/ShutterStock

שוק השכירות בישראל מבעבע: על רקע מחירי הדירות המאמירים, הביקושים למגורים תמורת שכר דירה חודשי הולכים וגדלים, בעיקר בתל אביב אבל לא רק. לצד המחירים שלעתים מטפסים לגבהים חדשים, דיירים רבים יודעים לספר על דרישות לא שגרתיות ולעתים די הזויות מצד בעלי הבתים. החלטנו להיכנס לאתר יד2 ולבדוק את המודעות הכי הזויות להשכרת דירות שפורסמו באחרונה.

בחולון, למשל, פורסמה מודעה המחפשת שותפה בלבד למגורים בדירת 4 חדרים ללא שכר דירה כלל. במודעה נכתב: "אישה קשישה בת 78 צלולה ומקסימה מחפשת שותפה. מגורים תמורת סיוע קל, כגון עזרה לקום מהמיטה".

בבאר שבע פורסמה מודעה שמציעה גם היא מגורים בשכירות ללא תשלום בדירת 3 חדרים בשכונה ד' שבה מצויה, כמה נוח, אוניברסיטת בן גוריון. שכר הדירה עומד על 1,500 שקל בלבד, אבל בעל הבית מציע הצעה נוספת: "אפשרות להשכרת הדירה תמורת שיפוצה", לשון המודעה.

מודעה אחרת בעיר העתיקה בבאר שבע מציעה לשוכר הפוטנציאלי מגורים ב"בית ערבי שדרוש שיפוץ יסודי ומקיף". בעל הבית מבטיח ששכר הדירה להשכרה לטווח ארוך יהיה סמלי, בתמורה לשיפוץ הנכס.

בגבעת זאב שליד ירושלים פורסמה מודעה שיכולה להתאים לשוכרים עם גישה לגיל הרך. בעלי הבית מציעים מגורים תמורת כ-3,500 שקל בחודש ביחידת דיור עם 3 חדרים, "משופצת, חדשה ברמה מאוד מאוד גבוהה, מזגן מיני מרכזי, חימום תת-רצפתי, לא הורדנו עוד את הניילונים במטבח, תאורת פחם וגינה קטנה", כך לשון המודעה, ומוסיפים: "בתמורה להנחה בשכירות אנחנו צריכים עזרה עם הילדים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מודעות הזויות השכרת דירה שכירות יד 2 נדלן נדל"ן. אתר יד 2, צילום מסך
צילום מתוך אתר יד2/צילום מסך, אתר יד 2
מודעות הזויות השכרת דירה שכירות יד 2 נדלן נדל"ן. אתר יד 2, צילום מסך
צילום מתוך אתר יד2/צילום מסך, אתר יד 2

2,500 שקל - ויש לכם מרתף עם תקרת 1.95 מטר

בנטף פורסמה מודעה שמציעה "יחידת דיור קטנה ומקסימה", לשון המודעה, עם 2 מרפסות ובלי שכר דירה. התמורה: "12 שעות שמירה על ילדים בבית ספר יסודי, קבלה מבית הספר בצהריים והסעות לחוגים, זמינות בצהריים וגמישות. מדובר בדירה תמורת עבודה", מוסיפים בעלי הבית למי שלא הבין - המטרה, להשיג אופר ומהר. החדשות הטובות: "ילדים מקסימים ויישוב מקסים".

בנתניה פורסמה מודעה להשכרת דירת חדר תמורת 1,200 שקל בחודש בלבד. בעלי הבית מתארים את הדירה בתור "הזדמנות שווה" ומוסיפים כי מדובר ב"חדר קטן ומשגע, הכול חדש (!), מטבחון יוקרתי, כולל מקרר, שירותים ומקלחת, ארון ומיטה חדשים וטלוויזיה". אז מה הקאץ'? מדובר בדירה בשטח של 10 מ"ר שמושכרת לפי הייעוד של הנכס - מחסן.

בבאר יעקב פורסמה מודעה להשכרת יחידת דיור עם 2 חדרים תמורת 2,500 שקל בחודש מיזוג אוויר, מטבחון וחלונות מאווררים. למה צריך חלונות מאווררים? משום שמדובר בדירת מרתף שגובה התקרה שלה עומד על 1.95 מטרים בלבד. החדשות הטובות: יש חניה ליד הבית.

בפרדס חנה-כרכור מציעה מודעה עבור "דתיים בלבד" שיהיו מעוניינים לשלם 1,350 שקל בחודש תמורת מגורים במשאית שהוסבה למגורים. מפרסם המודעה מציין, למקרה ששקלתם, שמדובר בחדר "ברמה גבוהה + שירותים ומקלחת נפרדים. יש דוד ומזגן, המחיר כולל הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully