וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של קניון: מיתוג מחדש יהפוך את ארנה למתחם תעסוקה, מסחר ובילוי

9.4.2017 / 8:17

הקניון הכושל במרינה בהרצליה פיתוח יעבור מיתוג מחדש: קרן ריאליטי שרכשה אותו לפני פחות משנה תהפוך אותו למתחם עירוב שימושים שיכלול תעסוקה, מסחר, בילוי ומלונאות

קניון ארנה הרצליה פיתוח. יח"צ,
קניון ארנה בהרצליה פיתוח/יח"צ

מיתוג מחדש לקניון ארנה בהרצליה פיתוח: קרן ריאליטי, העוסקת בהשבחת נכסי נדל"ן, מתכננת להפוך את הקניון הממוקם במרינה בהרצליה למרכז עירוב שימושים שיכלול תעסוקה, מסחר, משרדים, פנאי, בילוי ואולי גם מלונאות. לפני כ-8 חודשים נחתמה העסקה למכירת הקניון, שפתיחתו לפני יותר מעשור לוותה בקול תרועה רמה אולם העסקים לא הצליחו להתרומם, בעלות של 335 מיליון שקל. את המתחם רכשה הקרן מידי חברת ארנה גרופ בשליטתו של איש העסקים השווייצרי מרקוס ובר.

כעת החלה הקרן בהליכי גיבוש הקונספט מחדש של המבנה, לאחר שהבינו כי עד היום לא נעשה שימוש מיטבי במיקומו של המתחם בסמוך לים ולמרינה, וכי יש לנצל את המיקום כחלק מהאסטרטגיה למתחם העתידי שיוקם. במסגרת בניית המתחם המחודש נבחר אדריכל העל הבריטי, נורמן פוסטר, אשר תכנן בין היתר את נמל התעופה בהונג קונג, האצטדיון הבינלאומי של קטאר, כיפת הזכוכית של הרייכסטאג בברלין ובית העירייה של לונדון.

לאדריכל הבריטי צורף משרד האדריכלים הישראלי ישר אדריכלים בראשות אבנר ישר ויוני גרוסוסר, אשר תכננו את מתחם אפל ומתחם מיקרוסופט שנבנה בימים אלו בהרצליה. מטרת שיתוף הפעולה בין אדריכלים בסדר גודל זה היא להתאים את הנראות ושימושי המבנה הקיים לשימושיו העתידיים.

כחלק מתהליך גיבוש הקונספט ובניית המתחם החדש, מינתה קרן ריאליטי מטעמה מנכ"לית חדשה לקניון, מירית בכר, אשר שימשה בעבר כמנכ"לית מרכז הירידים בתל אביב ובנתה במהלך כהונתה את ביתן 2 בהיקף של כ-400 מיליון שקל. בנוסף, נבחר על ידי הקרן צוות היגוי של יועצים חיצוניים מתחומים שונים, אשר אמונים על תהליכי מיתוג, שיווק ופרסום לטובת המתחם המחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מיליונים הושקעו בתערוכת אמן הגרפיטי

ניצן ראשון לתהליכי הקונספט החדש הוא הבאת התערוכה הבינלאומית The art of Banksy של אמן הגרפיטי המפורסם בעולם - בנקסי. התערוכה, שנפתחה לקהל הרחב בשבוע שעבר, הובאה בהיקף השקעה של מיליוני שקלים ומציגה את אוסף העבודות הגדול ביותר של האמן. יצירותיו של בנקסי מוערכות במיליוני שקלים כל אחת. כך למשל, מפרסומים בתקשורת העולמית עולה כי הזוג לשעבר בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי רכשו יצירה של בנקסי בשווי של מיליון דולר. גווינית' פאלטרו וכריס מרטין רכשו את היצירה "הילדה והבלון" בסכום של 650 אלף דולר; וגם הזמר המנוח ג'ורג' מייקל אחז באוסף יצירות מרשים בשווי 600 אלף דולר.

קרן ריאליטי של השותפים מיקי ורדי, לשעבר ראש רשות מקרקעי ישראל, אסף ורדי, אוהד רוזן ושלמה גוטמן, עוסקת בתחום השבחת הנדל"ן ופועלת לפיתוח עירוני בנכסיה לטובת הסביבה, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות. על משקיעי הקרן נמנים גופים מוסדיים, אוניברסיטאות ומשקיעים פרטיים ישראלים וזרים.

יצוין כי נכון להיום מאפשרת התב"ע (תכנית בניין עיר) שימוש למסחר ומשרדים תומכי פנאי נופש ותיירות, ולקניון אין זכויות בנייה שאינן מנוצלות. על פי נתוני הנכס, ההכנסה השנתית משכר דירה עומדת על כ-16 מיליון שקל, והתפוסה בקניון עומדת על כ-75%.

המחיר ששילמה קרן ריאליטי על הנכס נמוך משמעותית ביחס לעסקאות שמעשו בעבר. ב-2007 נמכר הקניון על ידי מוטי זיסר לחברת מנופים פיננסיים של ג'קי בן-זקן ואברהם ננקשווילי עבור כ-546 מיליון שקל, ומאז עוד הושקעו בקניון עשרות מיליוני שקלים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התערוכה של אמן הגרפיטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully