וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור תתייצב ביום ראשון בביהמ"ש; בוטל צו המעצר שהוצא נגדה

6.4.2017 / 13:28

לאחר שהתייצבה הבוקר בבית המשפט המחוזי בתל אביב לדיון בעניינה, ביטל השופט איתן אורנשטיין את צו המעצר שהוצא נגדה וקבע כי תתייצב לדיון נוסף ביום ראשון. אור נעדרה מדיונים בעניין פירוק החברות בבעלותה ובקשות לביזיון ביהמ"ש בטענה כי הייתה חולה

עריכה: ניר חן

הסתיים הדיון בעניינה של ענבל אור, אשר התייצבה הבוקר (חמישי) לראשונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב לאחר שנעדרה משני דיונים בעניינה בעקבות "מחלה", כך לטענתה של יזמית הנדל"ן המצויה בהליכי פשיטת רגל.

הדיון שנערך היום עסק ב-4 בקשות לביזיון בית המשפט שהגיש עו"ד איתן ארז, כונס הנכסים הראשי של נכסי אור, במסגרתן טען כי האחרונה סירבה להמציא לו מסמכים ולא קיימה את החלטות בית המשפט. בתום הדיון החליט השופט איתן אורנשטיין כי אור תתייצב ביום ראשון בפני כונס הנכסים ותחתום על המסמכים שהיא נדרשת להציג – וביטל את צו המעצר שהוצא כנגדה.

נזכיר כי אור נעדרה מהדיון הקבוע בתיקי הפירוק של החברות מקבוצת אור סיטי נדל"ן בבעלותה ובתיק כינוס הנכסים המתנהל נגדה, והציגה אישורי מחלה. האישור האחרון כנראה היה הקש ששבר את הגב של נשיא בית המשפט המחוזי אורנשטיין, שנענה לבקשת הנאמן והורה לעצור את אור ולהביאה בפני בית משפט. בין היתר טען הנאמן כי אור סירבה לגלות כמה שילמה לעורכי הדין וליועצי התקשורת שייצגו אותה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דיון ענבל אור 1.8.2016. מגד גוזני
ענבל אור/מגד גוזני

בימים האחרונים ביקש עו"ד ארז לזמן לחקירה גם את הרופא שהנפיק לאור אישורי מחלה. זאת משום שהרופא מצוי בכפר יונה ואור מתגוררת בנס ציונה. על כך אמרה אור בתצהיר שהגישה לבית המשפט: "חשבתי שהרדיפה נגדי תמה ואוכל ללכת לנוח ולהחלים ממחלתי, אבל להפתעתי הרבה בית המשפט התעלם לגמרי ממחלת דלקת הריאות שלי ומאישורי המחלה המהימנים שהנחתי בפניו".

בתצהיר הוסיפה אור כי אישורי המחלה מהימנים - היא התקררה, פיתחה דלקת ריאות, ולאחר שמצבה החמיר, היא נטלה תרופות אנטיביוטיות "קשות", לדבריה, מה שהחליש אותה גופנית וריתק אותה למיטה - ומנע ממנה להתייצב לדיונים בבית המשפט.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully