וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: קבוצת רכישה תקים מתחם תעשייה בחולון

5.4.2017 / 12:19

חברת סופרין וקבוצת וייס יגבשו קבוצת רכישה להקמת מתחם תעשייה קלה ולוגיסטיקה בשטח של 36 אלף מ"ר באזור התעשייה בעיר. המשמעות: לראשונה יוכלו בעלי מלאכה ומשקיעים לרכוש שטחים המיועדים למלאכה, אחסנה ולוגיסטיקה באמצעות קבוצת רכישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתחם באזור התעשייה בחולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחום קבוצות הרכישה מגיע גם לתחום התעשייה הקלה והלוגיסטיקה: קבוצת סופרין, העוסקת בייזום, ניהול והקמה של מיזמי נדל"ן למגורים, משרדים ומסחר, וקבוצת וייס, העוסקת בניהול, ייזום והשבחת נכסי נדל"ן בארץ ובעולם, הודיעו היום (רביעי) כי חתמו על אופציה לרכישת קרקע ברחוב הלהב באזור התעשייה בחולון.

על הקרקע עתידות הקבוצות להקים מתחם תעשייה קלה ולוגיסטיקה וכן שטחי מסחר בהיקף של כ-36 אלף מ"ר. על פי התכנון, שטחי המסחר יהוו כרבע מהשטח הכולל. במסגרת ההסכם, ניתנה לחברות אופציה מידי הבעלים הפרטיים של הקרקע לרכישת הזכויות במגרש בן 16 דונם. על פי התב"ע (תכנית בניין עיר) המאושרת, המגרש כולל זכויות להקמת תעשייה קלה ולוגיסטיקה (כ-75% מהזכויות) והיתר למסחר. הפרויקט מתוכנן על ידי משרד בר-לוי אדריכלים.

וייס וסופרין יארגנו בתקופת האופציה קבוצת רכישה, במסגרתה יציעו שטחי תעשייה ומסחר באומדן עלות של החל מ-7,950 שקל למ"ר. הקבוצות מעריכות כי אומדן עלות הקמת הפרויקט כולו יסתכם ב-250 מיליון שקל, כאשר האכלוס צפוי עוד כ-3 שנים. את הרוכשים ייצגו עוה"ד שי עדולם, ורד צרור ג'רסי וטל זילברשטיין ממשרד פישר בכר חן וול אוריון שות'.

אזור התעשייה והעסקים של חולון עובר ב-10 השנים האחרונות שינוי משמעותי, במטרה לפתח היצע של משרדים לתעשייה המתקדמת, לפתח מרכזים מסחריים ולשדרג תשתיות. בין השאר מצויים באזור מרכז העסקים עזריאלי חולון, המשתרע על יותר מ-200 דונם, ומתחם אלישרא החדש שמשכנו עבר באחרונה מבני ברק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לדברי צחי סופרין, מנכ"ל קבוצת סופרין, "מדובר בחידוש נוסף שאנו מביאים לתחום קבוצות הרכישה לנדל"ן המניב בישראל - השקעה בשטחי תעשייה קלה ולוגיסטיקה. בפעם הראשונה מוצעת למשתמשי קצה ומשקיעים פרטיים הזדמנות להשקיע בנדל"ן מניב שהוא לא רק מסחר או משרדים אלא גם שטחי אחסנה, בתי מלאכה זעירים ומבנים לוגיסטיים. זוהי מגמה שהולכת ומתפתחת בארה"ב ובעולם בשנים האחרונות ולהערכתנו תצליח גם כאן. שאיפתנו שהמתחם החדש ייתן מענה לבעלי עסקים של תעשיה קלה וכן ליבואנים ויצואנים הזקוקים לשטחי לוגיסטיקה במרכזי הערים".

רוני וייס, יו"ר קבוצת וייס, הוסיף: "זיהינו את הביקוש לרכישת נכס מסוג זה לשימוש עצמי, מאחר שאין במטרופולין גוש דן פתרון מודרני, זמין ונגיש. עבור אותו קהל מדובר ברכישת נכס מודולרי, שיכלול את כל המערכות הנדרשות, לרבות אפשרויות של פריקה והטענה, נשיאת עומסים וגמישות בחלוקת שטחי העבודה והאחסון. מדובר בענף נדל"ני שמתפתח בעולם, והערכתנו כי גם בישראל נוצר כעת הצורך הזה, מאחר שבמשך שנים רבות לא בנו מבני תעשייה ולוגיסטיקה. לאור הביקוש הרב, אנו מאמינים שהשיווק יהיה בתוך זמן קצר. הקבוצות כבר בוחנות חלופות נוספות באותו קונספט ובאזורים מרכזיים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully