וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור: "חשבתי שהרדיפה נגדי תמה, מתעלמים ממחלתי"

יוסי ניסן

5.4.2017 / 9:07

אור בתצהיר לביהמ"ש: "אני נוטלת תרופות אנטיביוטיות 'קשות'; בעודי עם חום גבוה, דופק מואץ ולחץ דם נמוך במיוחד, דאגתי להעביר את האישורים הנדרשים והמהימנים"

דיון ענבל אור 1.8.2016. מגד גוזני
ענבל אור/מגד גוזני

"חשבתי שהרדיפה נגדי תמה ואוכל ללכת לנוח ולהחלים ממחלתי, אבל להפתעתי הרבה בית המשפט התעלם לגמרי ממחלת דלקת הריאות שלי ומאישורי המחלה המהימנים שהנחתי בפניו" - כך טוענת ענבל אור בתצהיר שהגישה הלילה לשופט איתן אורנשטיין, שחתם על צו הבאה של אור בפני בית המשפט על-ידי משטרת ישראל, שעדיין תקף.

אמש (ג') הורה נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב אורנשטיין לענבל אור לפנות לרופא שלה כדי שייתן את התייחסותו לאפשרות התייצבותה לדיון ביום חמישי הקרוב, 6 באפריל, דיון שיארך עד כשעה. אור השיבה בתצהיר לבית המשפט כי איננה כשירה לבוא לדיון וצירפה את האישורים של רופאה ד"ר מיכאל סולוגוב.

השופט אורנשטיין הורה לאור להפקיד סך של 30 אלף שקל בקופת בית המשפט או במשטרה, וכן לחתום על התחייבות להתייצב לדיונים בעניינה, וקבע כי אם תעשה כן, יבוטל צו ההבאה המשטרתי.

כונס נכסיה של אור, עו"ד איתן ארז, דרש אתמול לזמן את ד"ר סולוגוב לבית המשפט כדי לברר את סוגיית אישורי המחלה שהנפיק הרופא לאור: "המנהל המיוחד מטיל ספק רב באישורים הרפואיים שהוצאו לאחרונה לחייבת על-ידי ד"ר סולוגוב, שבאמצעותם דוחה החייבת שוב ושוב דיונים בעניינה ונמנעת ממתן תגובה עניינית לבקשות העומדות כנגדה", לדבריו.

אור השיבה, בתצהיר לבית המשפט שהגיע לידי "גלובס", כי אישורי המחלה מהימנים - היא התקררה, פיתחה דלקת ריאות, ולאחר שמצבה החמיר, היא נטלה תרופות אנטיביוטיות "קשות", לדבריה, מה שהחליש אותה גופנית וריתק אותה למיטה - ומנע ממנה להתייצב לדיונים בבית המשפט.

"בעודי נוטלת אנטיביוטיקה, בעודי עם חום גבוה, דופק מואץ ולחץ דם נמוך במיוחד, פוניתי לבית החולים במיידי, ועל אף מצבי הרפואי הרעוע דאגתי להעביר לבית המשפט את האישורים הנדרשים... ובכל זאת קיבלתי מסכת של טלפונים מהתקשורת בטענה שנעלמתי, והוצא נגדי צו מעצר. הרופא שלי הבהיר במפורש, לבקשת בית המשפט, שאינני מסוגלת להתייצב לדיונים עד 9.4", כתבה אור לבית המשפט. היא דורשת להסיר את צו ההבאה נגדה ולכבד את אישורי מחלתה.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully