וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייראה אצטדיון בלומפילד המחודש ביפו

2.4.2017 / 19:20

חברת הבנייה אשר גרין נבחרה על ידי עיריית תל אביב-יפו לשמש כקבלן הראשי בפרויקט שיפוץ והרחבת איצטדיון הכדורגל. בנייתו צפויה להסתיים ב-2018. צפו בסרטון ובהדמיות

אתר רשמי

ועדת המכרזים של הרשות לפיתוח כלכלי תל אביב-יפו הודיעה בסוף השבוע האחרון על זכייתה של חברת אשר גרין מבנים בע"מ כקבלן ראשי לשיפוץ והרחבת איצטדיון בלומפילד ביפו. עד כה השלבים בשיפוץ הפרויקט ממשיכים בהתאמה ללוחות הזמנים להם התחייבה העירייה. הפרויקט עתיד להסתיים בסוף שנת 2018.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית האיצטדיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכנון החדש ישמר את המאפיינים הייחודיים של האצטדיון, הכוללים את היציעים הבנויים כ-BOWL שתורמים לאווירה המיוחדת, כמו גם הקרבה לכר הדשא. רוב היציעים הקיימים ישופצו ויישארו על כנם, כאשר ייבנו שטחים חדשים מתחת ליציעים וייבנו מבנים נוספים כחלק מהיציע המערבי והיציע המזרחי.

השדרוג יעמיד את האצטדיון בסטנדרטים המעודכנים של אופ"א, שיאפשר קיום משחקים בינלאומיים. לרווחת הצופים, יותקנו מספר רב של תאי שירותים, אמצעי הנגשה לנכים, מערכות הסעדה שונות ומועדוני מנויים ל-VIP. במסגרת השדרוג הנחה ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, להגדיל את מספר מקומות הישיבה באצטדיון מ-24 אלף שתוכננו במקור לכ-29 אלף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בלומפילד הדמיה. אתר רשמי
הדמיית האיצטדיון/אתר רשמי

התכנון כולל שיפור זוויות הראייה, זרימה טובה ובטיחותית של הקהל, עמדות צילום, אולפנים לשידורי טלוויזיה, מערכות תאורה, חדרי בקרה ואזורים ייעודיים לרכבי שידור. באזור השחקנים, המופרד הקהל, תוכננו ארבעה מתחמי מלתחות הכוללים, בין השאר, חדרי מאמנים, חדרי שופטים, בדיקות סמים, חדר רופאים ובקרים.

האצטדיון, שמנוהל על ידי חברת היכלי הספורט תל אביב-יפו, הוקם בשנת 1962, בסיוע תרומתם של האחים ברנרד ולואיס בלומפילד, על מקומו של מגרש "באסה" שהיה פעיל משנת 1949. המשחק הרשמי הראשון באצטדיון נערך באוקטובר 1962, ובו שיחקה הפועל תל אביב מול שמשון תל אביב. חודשיים לאחר מכן התארחה בבלומפילד בפעם הראשונה קבוצה מחו"ל, ס.ק אנסחדה ההולנדית ששיחקה מול הפועל תל אביב במשחק ידידות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית האיצטדיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully