וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העליון דחה הבקשה שלא להרוס הבניין עם 3 הקומות ללא היתר

2.4.2017 / 11:47

יזמית הפרויקט ברח' קיש 3 בפ"ת עו"ד גיגי ויסברג הפרה צו הפסקה מינהלי וצו הפסקה שיפוטי - והעירייה החלה להרוס את הקומות הנוספות שנבנו בבניין. עיריית פתח תקווה דורשת את הריסת הבניין כולו לאור כשלים הנדסיים

עיריית פתח תקווה. גלובס
עיריית פתח תקווה/גלובס

בית המשפט העליון דחה את בקשתה של היזמית חגית גיגי ויסברג שבנתה ברחוב קיש 3 בפתח תקווה, לעצור את הריסת בניין המגורים בבעלותה. נזכיר, כי הבניין שהוקם כלל 7 קומות, אף שהיתר הבנייה שניתןן לבניין היה ל-4 קומות בלבד.

שופט העליון יורם דנציגר כתב בהחלטתו: "דין הבקשה לעיכוב ביצוע להידחות... כמו בית המשפט המחוזי, לא התרשמתי כי סיכויי הערעור שהוגש לפתחו גבוהים. ממילא גם סיכויי הערעור שהוגש לבית משפט זה אינם נחזים להיות גבוהים... בשלב זה נדמה כי הבקשה היא מבידה רבה תיאורטית, כאשר היא הוגשה בשעה שההריסה כבר הייתה בעיצומה".

לאחר שהופרו צו הפסקה מינהלי וצו הפסקה שיפוטי, החלה עיריית פתח-תקווה להרוס את הקומות הנוספות שנבנו בבניין. עלות ההריסה לעיריית פתח-תקווה עומדת על מעט יותר ממיליון שקל, שאותם היא מתכוונת כמובן לדרוש מיזמית הפרויקט, עו"ד גיגי ויסברג. במקביל, לאחר שהתגלו בהריסה לא מעט כשלים הנדסיים, החליטו בעיריית פתח תקווה לדרוש את הריסת הבניין כולו.

  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully