וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ייראו מעונות הסטודנטים של המכללה הכי יוקרתית בארץ

28.3.2017 / 15:29

קבוצת מנרב חתמה על הסכם עם המרכז הבין תחומי בהרצליה בהיקף של כ-176 מיליון שקל, ותבנה 3 מגדלים עם 750 חדרי מעונות לסטודנטים שמשלמים מעל 20 אלף שקל בשנה

מעונות סטודנטים המרכז הבינתחומי מכללת רייכמן הרצליה נדלן נדל"ן. שורץ בסנוסוף אדריכלים  ובוני ערים,
הדמיית מעונות הסטודנטים במרכז הבינתחומי הרצליה/שורץ בסנוסוף אדריכלים ובוני ערים

מעונות במכללה הכי יוקרתית בארץ: קבוצת מנרב של איש הנדל"ן הוותיק אברהם קוזניצקי תקים מעונות סטודנטים במרכז הבין תחומי בהרצליה. הקבוצה תבנה 750 חדרים ב-3 מגדלים בני 13 קומות על שטח כולל של כ-29 אלף מ"ר, עבור סטודנטים במכללה הפרטית שבה שכר הלימוד מגיע ליותר מ-20 אלף שקל בשנה.

על פי הדיווח של הקבוצה מהיום (שלישי) לבורסה, החברה-הבת מנרב הנדסה ובניין חתמה עם המוסד האקדמי על הסכם לביצוע עבודות הקמת מעונות הסטודנטים בהיקף של כ-176 מיליון שקל, אשר יכלול גם ביצוע עבודות היקפיות. בשלב זה אישרה המכללה הקמה של שני המגדלים הראשונים.

על פי הערכות בחברה, משך ביצוע העבודות להקמת המבנה הראשון והשני מוערך ב-18 חודשים ממועד קבלת היתר הבנייה, אשר התקבל בתחילת חודש מרץ. משך הביצוע עבור המבנה השלישי והאחרון עומד גם הוא על כ-18 חודשים, זאת ממועד צו התחלת העבודה על ידי המזמין (המכללה).

ההחלטה להקים מעונות סטודנטים במרכז הבין תחומי (שכונתה מכללת רייכמן) בהרצליה נקבעה עוד בשנת 2012 על ידי רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון שהקצו לצורך כך קרקעות מדינה. הבנייה שתתרחש בחודשים הקרובים היא חלק מהתכנית ההיא, שלפיה במרכז הבין תחומי וקצו קרקעות לבנייה של קרוב ל-1,000 חדרי מעונות.

בחברה צופים כי שיעור הרווח של הפרויקט דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות קבלניות. לדברי פיני דקל, מנכ"ל מנרב אחזקות, "אנו שמחים על הזכייה בפרויקט חשוב זה. בימים אלה אנו מתמודדים על מספר פרויקטים משמעותיים, המתאימים למדיניות החברה להתמודד בפרויקטים בהם יש לה יתרון יחסי, וזאת במטרה להמשיך ולצמוח ולשמור על מיצובה כשחקן מוביל בענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully