וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון שתובע את רשות מקרקעי ישראל במיליונים

23.3.2017 / 18:47

חברת מלון נפטון אילת מקבוצת הכשרת היישוב של עופר נמרודי, המפעילה את מלון "רימונים אילת", תובעת 34 מיליון שקל בטענה שרשות מקרקעי ישראל גבתה ממנה כספים שלא כדין, כתנאי לחידוש חוזה החכירה של המלון שעמד בפני סיום

מלון "רימונים" אילת. רמי סולומון,
מלון רימונים אילת/רמי סולומון

חברת מלון נפטון אילת בע"מ, מקבוצת הכשרת היישוב בבעלות עופר נמרודי המפעילה את מלון "רימונים אילת", הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה כספית בסך 34 מיליון שקל נגד רשות מקרקעי ישראל.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד יהודה וישניצקי ממשרד עוה"ד אטיאס פרוכטר ושות', תובעת החברה השבה של דמי היתר, דמי שימוש ודמי היוון יובל חכירה, אותם לטענתה גבתה ממנה רשות מקרקעי ישראל ביתר ושלא כדין, כתנאי לחידוש חוזה החכירה של המלון שעמד בפני סיום, וכתנאי לאישור העברת חלק מזכויות החכירה שלה במלון לרוכשים.

בכתב התביעה טוענת החברה כי "הליך חידוש חוזה החכירה עם הרשות במגרשים בחוף הצפוני אילת, שעליהם הוקם המלון, התנהל בעצלתיים, כאשר במהלך תקופה זו הערימה רשות מקרקעי ישראל תנאים בלתי סבירים, ובחלקם אף בלתי ראויים - לאישור עסקת חידוש חוזי החכירה והעברת הזכויות לרוכשות המלון".

עוד נכתב כי "דרישות אילו קלעו את החברה בין הפטיש לסדן ואיימו למוטט את עסקת המכירה של המלון, תוך חשיפת החברה לנזקים כספיים כבדים. על מנת שלא לעכב את העברת הזכויות לרוכשות המלון, נאלצה החברה לשלם תחת מחאה את כל התשלומים שנדרשו ממנה, ובמקביל הגישה לשמאי הממשלתי בקשה לעיון חוזר והשגה על החיובים הכספיים בהם חויבה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

התביעה הוגשה לאחר שהשמאי הממשלתי שדן בהשגה קבע כי היא מעלה "טענות משפטית כבדות משקל" שאין בסמכותו להכריע בהן, ולאחר שרשות מקרקע ישראל נמנעה מלהיעתר לדרישות החברה להשבת הכספים.

מרשות מקרקעי ישראל נמסר: "נגיב לאחר שנלמד את התביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully