וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום הבסיס הצבאי: 3,000 דירות בבאר יעקב

20.3.2017 / 15:06

ועדות התכנון אישרו להתנגדויות הציבור תכנית רחבת היקף על שטח מחנה צריפין ביישוב באר יעקב. היא תכלול כ-2,750 יחידות דיור למגורים ועוד 250 יחידות דיור מוגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה באדיבות רשות מקרקעי ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מרכז שבמנהל התכנון אישרה היום (שני) להפקדה להתנגדויות הציבור תכנית להקמת 3,000 דירות בבאר יעקב, על שטח מחנה צריפין (מתחם 3). השכונה תשתרע על שטח של כ-668 דונם וייבנו בה כ-2,750 יחידות דיור ועוד 250 יחידות דיור מוגן. כמו כן, יתווספו 10,882 מ"ר שטחי מסחר ליישוב.

המתחם הוא חלק ממתחמי צריפין המקודמים על ידי רשות מקרקעי ישראל למטרות מגורים ותעסוקה, אשר מימושם יתאפשר לאחר פינוי מחנה צריפין. בסך הכול קיימים 8 מתחמי תכנון בשטחי מחנות צריפין המיועדים לפינוי והשטחים הגובלים בו.

המתחם גובל בפארק עירוני בחלקו המערבי, המהווה חלק מפארק רובעי הקושר את באר יעקב עם ראשון לציון. הוא כולל מתחמי מגורים, מבני ציבור ושטחים ציבוריים פתוחים. אופי הבנייה צפוי לכלול בניינים חדשים בגובה 7 קומות וכן מגדלי מגורים.

בנוסף יוקמו שטחי המסחר בקומות הקרקע, בית ספר תיכון ומתנ"ס וכן שני בתי ספר יסודיים. התכנית קודמה על ידי משרד יער קורין באמצעות אדריכל חיליק ועפר קורין ובניהולו של אדריכל דוד אמגדי, מתכנן מחוז מרכז ברשות מקרקעי ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה באדיבות רשות מקרקעי ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully