וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בניין הרכבת מול קניון רמת אביב נהרס לטובת פרויקט בוטיק

20.3.2017 / 12:05

במרחק פסיעה מהקניון היוקרתי החל פרויקט התחדשות עירונית ראשון בשכונה הצפון תל אביבית. במסגרתו מבנה רעוע משנות ה-60 של המאה הקודמת עם 18 דירות ישנות נהרס לטובת בניין חדש עם כ-40 דירות יוקרה. כמה עולה דירה? צפו בהריסה מעין הרחפן

יח"צ - חד פעמי

ממש מול קניון רמת אביב היוקרתי - הפרויקט הראשון של תמ"א 38/2 במסלול הריסה ובנייה בשכונת רמת אביב יצא לדרך. הבוקר (שני), אחרי המתנה של כמעט שנתיים בוועדת ערר, החלה הריסת בניין רכבת רעוע משנות ה-60 של המאה הקודמת ברחוב ברודצקי 58-82 בשכונה הצפון תל אביבית. זאת לטובת הקמת בניין בוטיק חדש. האבק וההריסות לא מנעו מהדיירים להגיע לאירוע ההריסה, במסגרתו 18 דירות ישנות ב-3 קומות מתפוררות, יוחלפו ב-5 קומות עם 38 יחידות דיור חדשות.

הפרויקט התאפשר לאחר שחברת הנדל"ן הוותיקה שלום את נתן, העוסקת ביזמות ובנייה ומתמחה בהתחדשות עירונית, זכתה במכרז הדיירים והשלימה את דרישות הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בתל אביב. לאחר שהתקבל היתר הריסה ובנייה, פונו הדיירים לדירות חלופיות בסבסוד היזמים.

רוב הדירות הישנות בבניין היו בנות 3 חדרים בשטח ממוצע של כ-80 מ"ר. עם השלמת הפרויקט, יקבלו הדיירים דירות חדשות בנות 4 חדרים בשטח ממוצע של 108 מ"ר עם ממ"ד וכן מרפסת שמש בשטח 12 מ"ר, מחסן וחניה תת קרקעית. שווי הדירות הישנות מוערך כבר כיום ב-2-2.5 מיליון שקל, והדירות החדשות מוערכות בשווי של כ-4 מיליון שקל.

תמהיל הפרויקט החדש יהיה מגוון ויכלול דירות קרקע, דירות 4-5 חדרים וכן דירות פנטהאוז. לדברי היזמים, עד כה נמכרו למעלה מ-50% מהדירות החדשות בעשרת הימים הראשונים של מבצע פריסייל (מכירה מוקדמת). מרבית הרוכשים הם משפרי דיור מהאזור ומשקיעים.

עם הדירות שנמכרו לאחרונה ניתן למנות דירת 5 חדרים בשטח 132 מ"ר עם מרפסת בשטח 17 מ"ר כולל חניה, שנמכרה ב-4.8 מיליון שקל. כיום נמכרות בפרויקט דירות 5 חדרים החל מ-4.9 מיליון שקל ודירות פנטהאוז החל מ-6.8 מיליון שקל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תמ"א 38 תמא 38 פינוי בינוי רמת אביב תל אביב ת"א התחדשות עירונית. יוסי זליגר,
הריסת המבנה ברמת אביב. צילום: יוסי זיליגר/יוסי זליגר
תמ"א 38 תמא 38 פינוי בינוי רמת אביב תל אביב ת"א התחדשות עירונית. יוסי זליגר,
צילום: יוסי זיליגר/יוסי זליגר

"בהתחלה התנגדתי, אבל התכנית תוקנה בהתאם"

עדית גבע, מנכ"לית משותפת בחברת שלום את נתן, ציינה רגע לפני תחילת ההריסה כי "אחרי עבודה מאומצת הגענו לרגע המיוחל בו ניתן להרוס את המבנה הישן ולהתחיל לבנות פרויקט יוקרה חדש בפריים לוקיישן של תל אביב. בהתחדשות עירונית יש חשיבות רבה לשיתוף פעולה בינינו לבעלי הקרקע ולכלל הגורמים המוניציפליים, על מנת לאפשר לפרויקטים לצאת לדרך. ההצלחה שלנו טמונה ביכולת לראות ולענות על צורכי הפרט מחד, ולהפגין מקצועיות ודבקות בהשגת המטרה מאידך".

גנית, המתגוררת בסמוך לבניין הרכבת בבית פרטי, הגיעה גם היא לאירוע ההריסה, למרות שהתנגדה תחילה לפרויקט. "ביום שבו שמעו את ההתנגדויות בוועדת הערר הייתי בהלוויה של אבי", היא מספרת, "היה לי מאוד קשה, אבל ידעתי שאני חייבת להגיע כי החשש היה שהחניון של הפרויקט יפגע בכניסה לבית שלי. אבל כשהגעתי היזמים הרגיעו אותי ותיקנו את התכנית בהתאם. עכשיו אני שמחה להיות פה".

תמ"א 38 תמא 38 פינוי בינוי רמת אביב תל אביב ת"א התחדשות עירונית. יוסי זליגר,
צילום: יוסי זיליגר/יוסי זליגר
תמ"א 38 תמא 38 פינוי בינוי רמת אביב תל אביב ת"א התחדשות עירונית. יוסי זליגר,
מימין: נתן פתחי, יו"ר ובעלים משותף; מיקו סעדה ועדית גבע, מנ"כלים משותפים; ושלום סעדה, יו"ר ובעלים משותף. צילום: יוסי זיליגר/יוסי זליגר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיית הפרויקט החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully