וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום מזקקת וויסקי בדרום ת"א - מגדלים ותעסוקה

19.3.2017 / 9:21

קרן ריאליטי זכתה בהתמחרות על מתחם שבו שכנה מאפיית אילת המיתולוגית של אליעזר פישמן ביפו, המשמשת כיום מזקקת וויסקי, בית דפוס וחנות ציוד למסעדות. את הזכויות רכשה תמורת כ-71 מיליון שקל, ועל פי ההערכות ישונה הייעוד מתעשייה למגורים ותעסוקה

בנייה בגוש דן, דצמבר 2016. ראובן קסטרו
צילום: ראובן קסטרו/ראובן קסטרו

עירוב שימושים של מגדלי מגורים ותעסוקה במקום המאפייה המיתולוגית שמשמשת היום מזקקת וויסקי: קרן ריאליטי, העוסקת בהשבחת נדל"ן ופיתוח עירוני, זכתה בסוף השבוע בהתמחרות של נכס מאפיית אילת בע"מ בבעלות אליעזר פישמן. בעלי הקרן - מיקי ורדי, לשעבר מנהל רשות מקרקעי ישראל, אסף ורדי, אוהד רוזן ושלמה גוטמן - רכשו מכונסי הנכסים, עוה"ד פנחס רובין וירון אלכאוי, את הזכויות בנכס בתמורה לכ-71 מיליון שקל. בכך גברו על קבוצת אאורה, קבוצת יובלים וחברת הכשרת היישוב בבעלות עופר נמרודי.

מדובר בנכס המצוי ברחוב התחיה 16-18 ליד אצטדיון בלומפילד ולא רחוק ממתחם נגה בצפון יפו, ומשתרע על פני שטח של כ-3.7 דונם וכ-3,000 מ"ר בנוי. התכנית של הקרן, שיוצגה בעסקה על ידי עוה"ד משה הרדי וחן גינון כהן ממשרד הרצוג פוקס נאמן, היא לקדם תכנית חדשה לתעסוקה ומגורים על בסיס מדיניות עיריית תל אביב באזור.

תכנית המתאר העירונית מאפשרת כמה חלופות תכנון במגרש, המשמש כיום את חברת ציוד המסעדות והמטבחים מיסטרל, בית דפוס ומזקקת וויסקי מילק אנד האני. המטרה העיקרית היא עירוב שימושים של מגורים ותעסוקה, מאחר שהאזור ממוקם באזור תעסוקה מטרופוליני עתיר זכויות.

על פי הערכות, החלופות ייבחרו בשנתיים הקרובות בסמכות הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ויהפכו את ייעוד השטח מתעשייה בלבד למגורים ותעסוקה, בהתאם למדיניות עיריית תל אביב לעירוב שימושים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מחיר הכניסה להתמחרות עמד על כ-45 מיליון שקל. על הנכס התחרו, כאמור, חברת יובלים, בבעלות איציק ברוך ורן בלינקיס, שהציעו סכום קרוב לקרן ריאליטי אשר עמד על 70.5 מיליון שקל; חברת אאורה של יעקב אטרקצ'י אשר הצעתה עמדה עלכ-68 מיליון שקל; והצעה נוספת שהוגשה על ידי נמרודי באמצעות חברת הכשרת הישוב בגובה כ-60 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully