וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל מה שצריך זה קשרים": הכירו את האישה שמשווקת נדל"ן לאלפיון העליון

16.3.2017 / 16:42

לי זיו, לשעבר סמנכ"לית שיווק ומכירות בפרויקט מגדל מאייר היוקרתי בת"א, משווקת בימים אלה דירות נופש בפרויקט "עדן איילנד" באיי סיישל. "יש הרבה ישראלים ויהודים עשירים שזה חלק מהחיים שלהם - להחזיק בבית נופש שני או שלישי במקומות אקזוטיים בעולם"

צפו: הצצה לעדן איילנד באיי סיישל

דמיינו לעצמכם נופש בווילה מפוארת עם נוף לאוקיינוס ההודי ומעגן יאכטה משלכם, באי פרטי עם טמפרטורה קבועה של 20 מעלות, חופים לבנים ועצי דקל מצלים - מדי שנה. נשמע דמיוני? אם שואלים את לי זיו, משווקת נדל"ן לאלפיון העליון, זה יכול לקרות לכם בקרוב מאוד, כמובן אם "הפרוטה" מצויה בכיסכם. כלומר כסף. הרבה כסף.

"כל מה שצריך זה קשרים", היא מספרת בראיון לוואלה! NEWS בערב השקת פרויקט הנופש היוקרתי "עדן איילנד" באיי סיישל שהיא משווקת בישראל. "יש הרבה מאוד ישראלים ויהודים עשירים שזה חלק מהחיים שלהם - להחזיק בבית נופש שני או שלישי במקומות אקזוטיים בעולם", היא אומרת, "זה חלק מאורח חיים מאוד פופולרי בקרב האוכלוסייה הזאת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לי זיו באיי סיישל. "כל מה שצריך זה קשרים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בערב ההשקה שנערך ביום חמישי האחרון בדירת הפנטהאוז בקומה ה-20 במלון רויאל ביץ', שגם היא אגב עומדת למכירה תמורת לא פחות מ-120 מיליון שקל, היא אירחה את מי שנהנה מאורח החיים הספציפי הזה. "זה לא מתאים לכל אחד, דירת הנופש הזולה ביותר בפרויקט בסיישל עולה 500 אלף דולר והיקרה ביותר מגיעה ל-6 מיליון דולר", היא מודה, "אבל מי שזה מתאים לו יגיע למקום הנכון. אפילו פורשה פתחו שם סוכנות רכב. בסיישל אי אפשר באמת לנהוג ממקום למקום - צריך להפליג מאי לאי, אבל הבינו שם שזה לא משנה. מי שיכול להרשות לעצמו, ייסע בפורשה גם איפה שאי אפשר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

זיו (50) מתגוררת בשכונת כוכב הצפון בתל אביב עם בנה גל (27), סטודנט לתואר ראשון בחשבונאות, משפטים ומנהל עסקים. במשך 20 שנה עסקה בתחום התקשורת, עד שב-2011 הגיעה במקרה לפרויקט היוקרה "מאייר ברוטשילד" בשדרות רוטשילד בתל אביב, ושימשה שם סמנכ"לית שיווק ומכירות.

"כשהגעתי למגדל מאייר הכרתי הרבה מאוד אנשים עשירים, שרכישת נכסי יוקרה זה חלק מהחיים שלהם", היא נזכרת, "המחירים היו כל כך גבוהים עד שפניתי לשוק תושבי החוץ שהתעניינו גם הם בפרויקט והחליטו לרכוש שם דירות להשקעה ונופש".

איי סיישל עדן איילנד נדלן נדל"ן. עדן איילנד סיישל,
פרויקט "עדן איילנד" באיי סיישל/עדן איילנד סיישל
איי סיישל עדן איילנד נדלן נדל"ן. עדן איילנד סיישל,
איי סיישל עדן איילנד נדלן נדל"ן/עדן איילנד סיישל

משדרות רוטשילד לאיי סיישל

אז למה סיישל? כשסיימה לשווק את מגדל מאייר, נפלה בחלקה של זיו ההזדמנות לשווק את פרויקט היוקרה Eden Island - אי מלאכותי של חברה אוסטרית-דרום אפריקאית שבנתה אותו לפני כעשור והחליטה לפנות לקהל הישראלי. היזמים שמעו עליה מאיש עסקים ישראלי, וכנראה זיהו את הפוטנציאל.

פרויקט עדן איילנד זהו מתחם יוקרה סגור, ולא כפר נופש, באי המרכזי מאהה. כיום ניתן להגיע לשם בטיסות ישירות בנות שש שעות, ובימים אלה שוקדת זיו על מיזם שיתוף פעולה עם חברות התעופה ארקיע ואל על להגדיל את מכסת הטיסות לטובת הישראלים שמתעניינים ברכישת דירה בפרויקט.

איי סיישל, אגב, כוללים 115 איים, רק 33 מתוכם מיושבים, במרחק של 1,600 ק"מ מיבשת אפריקה שבאוקיינוס ההודי. מאהה, פראלין ולה דיג הם האיים המרכזיים שבהם. בשל קרבתם לקו המשווה, האקלים שם הוא טרופי ונע בין 30-24 מעלות במשך כל השנה. העונה הרטובה המומלצת לביקור במקום היא קרירה יותר, ונמשכת ממאי עד ספטמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיו. היזמים זיהו את הפוטנציאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מאוד בטוח שם כי אסור להכניס נשק. האי יושב על מרינה בינלאומית והעובדה שמדובר באי מלאכותי מקלה על בעלי הבתים שם להכניס יאכטות גדולות מאוד מעל 100 מטרים. מי שקונה שם בית מקבל בעצם מעגן פרטי משלו", אומרת זיו, "אמנם זה יעד אקזוטי וחדש, אבל זה בדיוק הזמן להכיר אותו".

"אני מתמחה בלוקשורי, מבינה מה הם אוהבים", היא ממשיכה, "תחומים כמו אסתטיקה, עיצוב, מקומות אקזוטיים. אלה הדברים שמדברים אליהם. צריך להיות מעודכן כל הזמן ולאהוב את זה, וזה קל - לאהוב את החיים הטובים". לדבריה, ישנם כבר ישראלים שרכשו בית נופש בפרויקט. ומה צופן העתיד? "אני רוצה להמשיך להתמחות במקומות כאלה כדי להביא לשם אנשים ולטעום מדברים אחרים. ויום אחד אני רוצה שגם לי יהיה בית נופש במקום אקזוטי בדיוק כזה".

איי סיישל עדן איילנד נדלן נדל"ן. עדן איילנד סיישל,
איי סיישל עדן איילנד נדלן נדל"ן/עדן איילנד סיישל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully