וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הצצה ראשונה לקניון עזריאלי החדש בראשל"צ

14.3.2017 / 12:00

קבוצת עזריאלי פתחה את הקניון ה-16 בהשקעה של כ-750 מיליון שקל. "מרכז עזריאלי ראשונים" יכלול גם מגדל משרדים ומשתרע על שטח כולל של כ-50 אלף מ"ר. צפו בווידיאו

מערכת וואלה!

הצצה ראשונה: קבוצת עזריאלי השיקה היום (שלישי) את הקניון ה-16 במספר בהשקעה של כ-750 מיליון שקל. מרכז עזריאלי ראשונים ממוקם בשכונת ראשונים המתפתחת וכולל 3 קומות ולצדו מגדל משרדים בגובה 14 קומות. בסך הכול משתרע המתחם על שטח כולל של כ-50 אלף מ"ר עם חניון תת קרקעי של כ-1,500 מקומות חניה. ההשקה נערכה הבוקר יומיים בלבד לאחר השקת קניון האופנה TLV פאשן מול בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קניון עזריאלי בראשון לציון/מערכת וואלה!, צילום מסך
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קניון עזריאלי החדש ייפתח לציבור הרחב ביום חמישי הקרוב בשעה 18:00 בערב, שיוכל למצוא בו חנויות ודוכנים בדגש על תחום האופנה והלייף-סטייל. בקבוצה מציינים כי הרשתות נבחרו בהתאמה לאופי ראשון לציון וסביבתה - הכולל אוכלוסייה צעירה ועדכנית. כמו כן צופים שם כי את הקניון יפקדו מדי יום מעל ל-15 אלף מבקרים.

אם חשבתם שרק בקניון TLV פאשן מול שהושק שלשום לרגל פתיחת שבוע האופנה הישראלי יפתחו סניפים חדשים של רשתות בינלאומיות, בעזריאלי חושפים הבוקר כי גם בקניון החדש יוכלו הרוכשים להתרשם מחנויות חדשות בארץ - כמו FOOT LOCKER , H&M HOME וסופרדריי.

על פי הערכות, מגדל המשרדים צפוי לאכלס כ-2,000 עובדי היי-טק, רפואה ומקצועות חופשיים, לצד מאות עובדים נוספים בקניון. המרכז מתווסף ל-15 קניוני הקבוצה ברמת גן, באר שבע, ירושלים, תל אביב, חולון, הוד השרון, מודיעין, גבעתיים, חיפה, רעננה, רמלה, עכו, קריית אתא וכן קניוני אאוטלט בהרצליה ואור יהודה. הוא ממוקם בסמוך למחלף ראשונים (כביש 431 וכביש 412) ובצמידות לתחנת הרכבת ראשונים.

דנה עזריאלי: "דחיפה כלכלית לאזור"

"אנחנו פותחים קניונים. זה הדי.אן.איי שלנו. כשהחלטנו לפתוח את הקניון תכננו אותו בשילוב מחשבתי על תחבורה ציבורית: תחנת רכבת חיבור לכביש 431, גשר הולכי רגל שמחבר את הקניון לשכונת המגורים", אמרה דנה עזריאלי, יו"ר הקבוצה. "הבאנו בחשבון גם את הצורך לספק שירותים יומיומיים, למשל סניפים של קופות חולים, כך שהוא לא יהווה רק מקום בילוי. בנוסף השקענו בעיצוב ותכננו שילוב של אור וצל. השקענו בגמר הבנייה כדי לייצר מקום בוטיקי. אנחנו לא רוצים רק להרוויח, אלא לדאוג לחוויה של הקהילה והשוכרים. מבחינתנו זה קניון על אזורי".

עזריאלי הוסיפה כי בדומה לפרויקטים גדולים אחרים שהקימה הקבוצה, ושהביאו לבשורה משמעותית לסביבה כולה, דוגמת מרכז עזריאלי תל אביב ומרכז עזריאלי חולון, "אנו בטוחים כי גם עזריאלי ראשונים יביא לדחיפה כלכלית לאזור. המרכז החדש יתרום להגדלת מעגל התעסוקה בעיר ולצמיחת עסקים מקומיים, באמצעות היצע משרדים מודרני הממוקם מעל לתחנת הרכבת המאפשרת תנועת מועסקים לתוך העיר; בנוסף, כלל תושבי ומבקרי האזור יוכלו ליהנות מקניון חדשני וחוויתי בסטנדרט המוכר של קבוצת עזריאלי".

דנה עזריאלי. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
דנה עזריאלי מציגה נעלי ספורט בעיצוב ריהאנה/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון

יובל ברונשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, אמר כי "מרכז עזריאלי ראשונים מבטא את המשך צמיחתה של הקבוצה ותנופת הפיתוח הגדולה בה היא נמצאת; בימים אלה הקבוצה מובילה יזמות בהיקף של 5.5 מיליארד שקל".

ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, ציין כי "אנו צופים שעזריאלי ראשונים יהווה מרכז עסקים, מסחר ובילוי, שימשוך אליו את תושבי הסביבה והערים הסמוכות כגון נס ציונה, רחובות, יבנה ואחרות. האזור נהנה מהגירה חיובית בדגש על זוגות צעירים ומשפחות צעירות, והבחירה במיקום בשילוב עם נגישות תחבורתית תהפוך את הפרויקט לחלק מהמרקם האזורי המתחדש והמתפתח".

קניון עזריאלי ראשלצ. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
קניון עזריאלי ראשל"צ. סמוך לצירי תנועה ראשיים/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון
קניון עזריאלי ראשלצ. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
קניון עזריאלי ראשל"צ. סמוך לתחנת רכבת/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון
קניון עזריאלי ראשלצ. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
קניון עזריאלי ראשל"צ. סניף ראשון של פוט לוקר בישראל/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון
קניון עזריאלי ראשל"צ. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
מבואת הכניסה לקניון עזריאלי בראשל"צ/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון
קניון עזריאלי ראשל"צ. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
שכונת מגורים בהקמה, סמוך לקניון עזריאלי בראשל"צ/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully