וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקה רכה לקניון האופנה TLV: "כמעט כל המותגים נמצאים פה"

12.3.2017 / 10:23

ב-23 בחודש יושק קניון האופנה TLV לקהל ובתוך חודשים ספורים תהיה פתיחה מלאה שלו. הקניון יכלול 180 חנויות, בהן של רשתות שנמצאות בקניון עזריאלי הסמוך. "המטרה שלנו היא לשנות את מפת המסחר של תל אביב ולשלוט בכל קטגוריה". צפו בווידאו

ראובן קסטרו

"זהו הפרויקט המורכב ביותר שהוקם בישראל - עוד ידובר בצד התכנוני והאדריכלי שלו", כך פתח הבוקר (ראשון) זאב שטיין, מנכ"ל חברת רבוע כחול נדל"ן, את מסיבת העיתונאים להשקת קניון האופנה החדש "TLV פאשן מול" במרכז תל אביב. הקניון, הממוקם בין הרחובות חשמונאים וקרליבך, מהווה חלק ממתחם המגורים GINDI TLV בבעלות משותפת של חברת קניון העיר תל אביב של גינדי השקעות, רבוע כחול נדל"ן והאחים משה ויגאל גינדי. היזמים הדגישו כי היום ההשקה "הרכה" של הקניון, שצפוי לפתוח את שעריו לקהל הרחב ב-23 במרץ בשעה 19:00 בערב - ולהתאכלס כולו תוך מספר חודשים. בימי שבת יהיה סגור אך ייפתח במוצ"ש.

"חברת רבוע כחול נדל"ן נולדה מבחינה היסטורית מהקו-אופים", סיפר שטיין במסיבת העיתונאים, "לאורך השנים ליוותה החברה את השבחת מתחם השוק הסיטונאי, כאשר שיעור האחזקות שלה היה 4% בקרקע בלבד. כשעיריית תל אביב פינתה את השוק הסיטונאי לטובת הקמת הפרויקט הזה - החברה החזיקה כבר ב-50% בקרקע".

הפרויקט ממוקם באזור שאותו מכנים היזמים "הסיטי החדש" של תל אביב, ומשתרע על שטח של 55 דונם. הוא כולל 10 בניינים בני 14 קומות עם 723 דירות שיאוכלסו בעוד כחודשיים עד ארבעה חודשים. בהמשך ייבנה בניין נוסף עם 14 קומות ו-54 דירות להשכרה; וארבעה מגדלים נוספים יכללו 48 קומות (שניים מהם כבר משווקים כיום) ובסך הכל כ-2,400 יחידות דיור.

עוד יכלול הפרויקט 11 גני ילדים ציבוריים, שישרתו גם את תושבי הסביבה; קאנטרי ומרכז ספורט בשטח של 7,500 מ"ר, בית ספר יסודי, חדר כושר שימשוך אוכלוסייה שבדרך כלל לא מגיעה לקניונים; פארק ציבורי בשטח של 15 דונם; חניון ציבורי עם 2,000 מקומות חניה וחניוני מגורים עם 3,500 חניות נוספות. על עבודות הביצוע של הקניון והחלקים הציבוריים במתחם אחראית קבוצת בסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קניון האופנה של גינדי. ראובן קסטרו
מורדי שבת מנכ"ל מגדלי גינדי TLV; זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן; אורי לוי, מבעלי גינדי השקעות; מנור גינדי, מבעלי גינדי השקעות; אבי זמיר, מנכ"ל TLV מתחם המגורים; כפיר גינדי, מבעלי גינדי השקעות/ראובן קסטרו

"לקחנו את האג'נדה האופנתית צעד אחד קדימה"

"ליוויתי את הפרויקט בחיתוליו. בסך הכל יהיו במתחם 2,400 משפחות עד שנת 2020", הוסיף מורדי שבת, מנכ"ל מגדלי TLV גינדי, "הקניון כולל 33 אלף מ"ר מניב של מסחר מאוגדים ב-180 חנויות. כמעט כל המותגים בישראל נמצאים פה וההשקעה הכספית היא אדירה - 1.5 מיליארד שקל רק בקניון. לקחנו את האג'נדה האופנתית צעד אחד קדימה והתחלנו לערוך את שבוע האופנה והשנה זו הרביעית ברציפות. אין לנו מזה רווח מיידי אך ישנה הבנה שמדובר במנוע צמיחה".

לדבריו, "הקניון יכלול חנויות דגל וגם חנויות של רשתות שנמצאות ממש בסמוך (הכוונה לקניון עזריאלי - ה.צ). המטרה שלנו היא לשנות את מפת המסחר של תל אביב ולשלוט בכל קטגוריה - One stop shop. זה לא טריוויאלי להשיק חנויות דגל חדשות כשיש קניונים בעיר שכבר עובדים ובעיקר מותגים חדשים כגון דיור בוטיק שמשיק סניף ראשון בישראל מתוך 16 סניפים בעולם; מותג העל COS מבית H&M, זארה הום וכולי'".

קניון האופנה של גינדי. ראובן קסטרו
קניון האופנה/ראובן קסטרו
קניון האופנה של גינדי. ראובן קסטרו
קניון האופנה של גינדי/ראובן קסטרו
קניון האופנה של גינדי. ראובן קסטרו
קניון האופנה של גינדי/ראובן קסטרו
קניון האופנה של גינדי. ראובן קסטרו
קניון האופנה של גינדי/ראובן קסטרו

עוד אמר שבת: "התמהיל המדויק של החנויות, הכולל שליטה בכל קטגוריה, יהפוך את הקניון למרכז עלייה לרגל ויהווה מרכז האופנה הגדול והחשוב במטרופלין גוש דן. אנו צופים כי למעלה מ-12 מיליון איש יבקרו בקניון בשנה הראשונה".

אבי זמיר, מנכ"ל TLV מתחם המגורים הכולל את הקניון, ציין כי מדובר "פרויקט מרכזי שצפוי לשנות את פני העיר תל אביב, על גודלו ועל מגוון השירותים שמציע לקהילה. הקניון אשר מהווה נדבך חשוב בפרויקט צפוי להפוך לחוד החנית של קמעונאות האופנה בישראל". לדבריו, היקף הפדיון השנתי הצפוי מוערך בלמעלה מ-1.2 מיליארד שקל.

פרויקט גינדי TLV. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
פרויקט המגורים/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון
פרויקט גינדי TLV. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
פרויקט גינדי TLV/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון
פרויקט גינדי TLV. הילה ציאון, מערכת וואלה! NEWS
פרויקט גינדי TLV/מערכת וואלה! NEWS, הילה ציאון
  • עוד באותו נושא:
  • גינדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully