וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדה ישראל תשלם 211 מיליון שקלים על 7.5 דונם בתל אביב

1.3.2017 / 15:12

קבוצת קנדה ישראל, בבעלות ברק רוזן ואסף טוכמאייר, זכתה במכרז על מגרש בשטח 7.5 דונם בחלקו הצפוני של רחוב אילת בתל אביב – בסכום של 211 מיליון שקל. על הקרקע ניתן להקים כ-200 דירות, לצד שטחי תעסוקה ומסחר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם הלפיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק הנדל"ן בתל אביב בוער: קבוצת קנדה ישראל, בבעלות ברק רוזן ואסף טוכמאייר, זכתה היום במכרז מתחם הלפיד הממוקם בחלקו הצפון מערבי של רחוב אילת בתל אביב – וצפויה לשלם סכום של 211 מיליון שקלים עבור השטח, ששטחו 7.5 דונם.

המכרז נערך ע"י רשות מקרקעי ישראל והוא התקיים על חטיבת קרקע מבוקשת בעיר, המהווה חלק ממתחם בשטח של 20 דונם הממוקם בפינת הרחובות אילת וקויפמן בעיר. המתחם פרוש על כל חלקו הצפון מערבי של רחוב אילת בצמוד למתחם התחנה ההיסטורי, במרחק הליכה מהים ומשכונת נווה צדק.

על פי נתוני המכרז, ניתן יהיה ליזום פרויקט בהיקף של כ-67,000 אלף מ"ר בעירוב שימושים של מגורים כ- 200 דירות, מסחר ותעסוקה. על רכישת המתחם התמודדו 7 קבוצות חזקות והצעתה של קבוצת קנדה ישראל גברה על יתר ההצעות שהוגשו. בין המתמודדים נמנו האחים נקש, קרן ריאליטי, הקבלן יוסי אברהמי, קבוצת משקיעים מניו יורק וחברות נוספות.

בשנה שעברה השלימה קנדה ישראל פרויקט אחר במשותף עם דורון אביב – בסמוך למתחם זה – במסגרת פרויקט אליפלט 26 הכולל 104 דירות, שטחי מסחר ומשרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully