וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת ים: במקום בניין ישן בן 4 קומות – מגדל בגובה 31 קומות

28.2.2017 / 12:09

על פי התכנית שאושרה למתן תוקף ייבנה מגדל בן 137 דירות - 20% מהן דירות קטנות. הפרוייקט כולל גם קומות של מסחר ותעסוקה

פינוי בינוי בת ים. משרד צפור ברק אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ,
הדמיית הפרויקט/משרד צפור ברק אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תל אביב אישרה למתן תוקף תכנית התחדשות עירונית בעיר בת ים הכוללת מגדל מגורים בן 137 דירות, שבו שטחי מסחר ותעסוקה. על פי התכנית, מתוך כלל יחידות הדיור - 20% ייבנו כדירות קטנות בגודל של עד 80 מ"ר (כולל ממ"ד).

המגדל החדש יוקם במקום מבנה מגורים בן 4 קומות ברחוב הרצל 66 הכולל 31 דירות בלבד כיום. פרויקט זה יתנשא לגובה של 31 קומות, שבו 28 קומות מגורים - מעל קומת מסחר ושתי קומות של שטחי משרדים.

התכנית החדשה חלה גם על המבנה המשמש כיום למרפאות קופ"ח כללית ברחוב הרב קוקיס בעיר, ממערב להרצל 66 והיא צפויה לאפשר שימוש בבניין למטרות ציבוריות לפי צרכי העירייה - בשימושים אפשריים של חינוך, תרבות, קהילה או משרדי עירייה. בהודעת מנהל התכנון צוין כי שימוש זה יתאפשר בין על ידי הריסת המבנה הקיים המשמש כיום כקופת חולים ובניית מבנה חדש, בן 4 קומות הכולל חניון תת-קרקעי, ובין אם על ידי השארת המבנה הקיים וניצולו בהתאם. כמו כן, כל מקומות החנייה בתכנית יהיו תת-קרקעיות.

נעמי אנג'ל מתכננת מחוז תל אביב ציינה כי "מדובר בהתחדשות עירונית הבאה לידי ביטוי בדירות חדשות במקום ישנות ובעירוב השימושים בתכנית. המגדל כולל 620 מ"ר עבור מסחר ושתי קומות של 1,200 מ"ר עבור תעסוקה ומשרדים. כמו כן, התכנית מציעה רצועת שטח פתוח הכוללת נטיעות עצים ושבילי הליכה, בין חזית המבנה ולבין רח' הרצל שישמש מעבר חופשי עבור הציבור".

המהלך הנוכחי מגיע בהמשך למהלך אחר שבוצע באזור: בדצמבר 2016 אישרה הוועדה המחוזית תכנית אחרת בחלקו המזרחי של הצומת, המאפשרת את בנייתן של 246 דירות חדשות לצד שטחי תעסוקה, ציבור ומסחר. התכנית הוגשה ע"י הוועדה המקומית בת ים ונערכה ע"י משרד צפור ברק אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully