וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט קבע דיון במחוזי - והזהיר את ענבל אור שעליה להגיע

28.2.2017 / 11:17

בניסוח חריג הזהיר השופט איתן אורנשטיין את ענבל אור כי עליה להגיע לדיון בעניינה בבית המשפט. הדיון נקבע בעקבות בקשת עו"ד איתן ארז להטלת סנקציות על אור בעקבות הרצאה שערכה

סיבוב נוסף בדיונים המשפטיים בפרשת ענבל אור – והפעם בעקבות הרצאה וקבלות: שופט בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין, נעתר לבקשתו של המנהל המיוחד לנכסיה, עו"ד איתן ארז וקבע דיון בבקשת ביזיון בית המשפט שהוגשה כנגד אשת הנדל"ן ענבל אור. אלא שבהחלטתו לקבוע את הדיון הוסיף אורנשטיין אזהרה כי על ענבל אור להתייצב לדיון וציין כי הדיון יתקיים במעמד כל הצדדים. "הבקשה תידון במעמד הצדדים. החייבת מוזהרת שעליה להתייצב לדיון", נכתב.

דיון זה מגיע בעקבות הרצאה שקיימה בשבוע שעבר בעלת השליטה לשעבר באור סיטי נדל"ן, ענבל אור, בבית ציוני אמריקה בתל אביב, שלאחריו הגיש המנהל המיוחד של נכסיה, עו"ד איתן ארז, בקשה לביזיון בית המשפט. עבור ההרצאה גבתה אור סכום של 100 שקלים מכל אורח ואף הנפיקה על כך קבלות ולטענת עו"ד ארז, על בית המשפט להטיל עליה סנקציות שכן הפרה צו שיפוטי שקבע כי חל איסור דיספוזיציה על כל רכושה.

בבקשה טוען עו"ד יואב רז ממשרדו כי בשבוע שעבר הוא הגיע לבית ציוני אמריקה בתל אביב על מנת לבצע מסירות של כתבי בית דין לענבל אור. בו בזמן, קיימה אור הרצאה על נדל"ן ומכרה כרטיסים להרצאה בעלות של 100 שקל לכרטיס ואף הנפיקה קבלה של חברת "אור ענבל שיווק פרויקטים בנדל"ן בע"מ". לדברי עו"ד ארז, "החייבת עושה שימוש בקבלות של חברה המצויה תחת שליטתו של הנאמן ולמעשה מבזה את צו איסור הדיספוזיציה שניתן על ידי ביהמ"ש וכן את צו הכינוס האוסר עליה לפעול בחברות ובנכסיה".

במסמכים שהגיש ארז הוא כותב כי "החייבת ירדה למחתרת ומתחמקת מקבלת כתבי בית דין הנשלחים אליה ולפיכך לא נשלחה לחייבת התראה לתקן את מחדליה בטרם הוגשה הבקשה. לדאבוננו, החייבת ממשיכה לעשות דין לעצמה ומתעלמת לחלוטין מהחלטות ביהמ"ש וכן מהמגבלות החלות עליה וממשיכה לעשות בנכסיה כבשלה".

בתוך כך, בהרצאה זו, שבה נכחו כ-40 איש בלבד, המתינו לאור גם נציגי הרשות להגנת הצרכן שזימנו אותה לחקירה בחשד כי הטעתה את לקוחותיה. על פי הרשות החשדות כנגד אור קשורים לכך שהיא פרסמה ברוב המקרים את פרויקטי הבנייה לפני שהיתה לה בעלות על הקרקע וכן כי פעמים רבות הטעתה את לקוחותיה לחשוב כי הם רוכשים דירה בדומה לרכישה מטעם חברה קבלנית. בין השאר חושדים ברשות להגנת הצרכן כי הטעייה זו כללה הבטחות למועד סופי ומחירים סופיים – נתונים שאינם ידועים למצטרפי קבוצות רכישה שכן לקוחות אלו הם למעשה יזמי הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully