וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניה סיבוס לעובדים: שביתת המנופאים תגרום נזק רב לחברה

20.2.2017 / 16:51

עשרות מנופאים המועסקים על ידי חברות כוח אדם ולא קיבלו את שכר ינואר צפויים לשבות השבוע, ובמחברות הקבלניות מודאגים. במייל שהופץ בחברה נכתב: "עובדים שישבתו - לא יקבלו משכורת על ימי השביתה ולא ניתן להמיר את ימים אלה בימי חופשה"

אתר בנייה. ShutterStock
אתר בנייה/ShutterStock

השביתה המתוכננת של כ-1,200 מנופאים השבוע, מתחילה לתת את אותותיה בענף הנדל"ן: בכיר בחברת דניה סיבוס, חברת הביצוע מקבוצת אפריקה ישראל שנמצאת בשליטת לב לבייב, שלח לעובדיו מייל שבו הוא מתריע כי השביתה המתוכננת תגרום נזק רב לחברה, וכי עובדים שישבתו לא יזכו לקבל שכר על ימי השביתה ולא יוכלו להמיר את ימי השביתה בימי חופשה.

"בעקבות ידיעות שהגיעו לאוזנינו בעניין שביתה כללית של המנופאים בארץ ביום חמישי הקרוב, מצאתי לנכון לפנות אליכם בעניין. כפי שאתם יודעים, חברת דניה סיבוס וכמובן הנהלת החברה עושים מאמצים אדירים למען רווחת העובדים (ובכלל זה אתם) ושמירה על זכויותיהם, ואף מעבר לכך. כפי שחשוב לחברה טובתם של עובדיה, כך גם דואגים עובדיה של החברה להצלחתה. השבתת המנופים באתרי החברה תגרום נזק רב ולתוצאות קשות לחברה", דברים אלה נכתבו במייל ששלח דודי שרקא, סמנכ"ל תפעול בחברת דניה סיבוס, ושהגיע לידי וואלה! NEWS.

"כידוע הזכות לשבות היא זכות המוקנית לכך אחד ואחת מכם ואתם לא חייבים לשבות, אבל כמובן שכל אחד רשאי לנהוג במקרה זה על פי שיקול דעתו", ציין שרקא. "בהזדמנות זו אזכיר כי העובדים שישבתו לא יקבלו משכורת על ימי השביתה ולא ניתן להמיר את ימים אלה בימי חופשה. השוק התחרותי והמורכב שבו פועלת החברה מחייב אותנו להמשיך יחד בעשייה כדי להוביל את החברה להישגים".

השביתה הנוכחית פורצת לאחר שעשרות מנופאים המועסקים על ידי חברות כוח אדם לא קיבלו את שכר חודש ינואר, אף שחברות הבנייה ששוכרות את שירותיהם העבירו את הכספים עבורם ולאחר תקופה ארוכה של מחאה מצידם בנוגע לתנאי העסקתם, הכוללים תנאי בטיחות ירודים באתרים, היעדר פיקוח, והיעדר אכיפה.

לא התקבלה תגובת דניה סיבוס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully