וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנטהאוז במגדל טיים טאואר בר"ג יעוצב בתחרות אדריכלים

19.2.2017 / 10:42

מגדל הטיים טאואר במתחם הבורסה ברמת גן כולל 5 פנטהאוזים ששיווקם יחל בקרוב. לרגל תחילת השיווק, הוחלט כי הפנטהאוז בקומה ה-37 יעוצב בתחרות אדריכלים ומעצבים. מחירי הדירות הללו צפויים לנוע סביב ה-62 אלף שקל למ"ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגדל טיים טאואר. דרוש מעצב לפנטהאוז בקומה ה-37/מערכת וואלה!, צילום מסך

דירת הפנטהאוז במגדל טיים טאואר ברמת גן, מגדל המגורים של חברת שיכון ובינוי, בשליטת שרי אריסון, המתנשא לגובה 38 קומות, יעוצב בתחרות אדריכלים ומעצבים. הפנטהאוז המדובר ממוקם בקומה ה-37 בפרויקט ומשתרע על פני 160 מ"ר + 200 מ"ר מרפסת. במגדל יש שלוש קומות פנטהאוזים בהן מוצעים למכירה חמישה פנטהאוזים.

הגימיק השיווקי שבו תעוצב הדירה יבוצע בשיתוף arcdb, פלטפורמה טכנולוגית עסקית שנוסדה לאחרונה לענף הבנייה בה מעורב, בין השאר, מאמן הכדורסל לשעבר גיא גודס. הפרויקט שייבחר יזכה את הזוכה בפרס כספי של 28 אלף שקל.

עיתוי התחרות לא מקרי ומתוזמן לתחילת שיווקן של דירות הפנטהאוז. על פי ההערכות, הפנטהאוזים יוצעו למכירה במחירים של 62 אלף שקל למ"ר. עם זאת, מבדיקת העסקות שבוצעו במגדל בחודשים האחרונים עולה כי מחירי הדירות הממוצעים במגדל עד כה עמדו על שווי של כ-30 אלף שקל למ"ר. כך למשל, דירה בשטח 135 מ"ר בקומה ה-28 בפרויקט נמכרה בחודש אוקטובר האחרון במחיר של 4.3 מיליון שקל – מחיר המבטא שווי של כ-32 אלף שקל למ"ר.

התחרות בנוגע לעיצוב הנכס תערך בשני שלבים: בשלב הראשון, יתבקשו האדריכלים ומעצבי הפנים המעוניינים לקחת חלק בתחרות, להציג קונספט עיצובי לפנטהאוז אותו הם יצרו על פי דף קונספט עיצובי שיוגש להם. ועדת השיפוט המורכבת משלושה אנשים תבחר שלושה עד ארבעה אדריכלים ומעצבים אשר יעלו לשלב השני. בשלב השני האדריכלים והמעצבים שיבחרו יתבקשו להציג פרזנטציה הכוללת תוכנית עבודה מפורטת.

אלעד גרגיר, מנהל פיתוח עסקי arcdb, "שמנו כמטרה ליצור רשת חברתית של מעגלים וקשרים עסקיים בקרב אדריכלים, מעצבי פנים ובעלי מקצוע נוספים בענף הבנייה. אנו מאמינים כי יזום תחרויות בקרב קהל זה יוכל ליצור חשיפה והזדמנויות עסקיות נוספות למינוף העסק שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully